עידו שטראוס ורן בן שמעון. "כיום הוא לא רק שותף אלא גם חבר קרוב"
עידו שטראוס ורן בן שמעון. "כיום הוא לא רק שותף אלא גם חבר קרוב"

רן בן שמעון ועידו שטראוס מציגים: גולאסו

מאמן נבחרת קפריסין בכדורגל ושחקנה לשעבר של מכבי חיפה פותחים בקרית ים מתחם ספורט שיציע סטודיו לאימונים אישיים, מגרש קט רגל להשכרה ומדשאות ענקיות לאירועי גיבוש וימי כיף

פורסם בתאריך: 3.9.17 15:01

ספורטאים רבים מכינים את עצמם ליום שבו הם יתלו את הנעליים ופונים לעולם העסקים. אבל כשפיגורה שעדיין פעילה בעולם הספורט עושה צעד כזה זה כבר סיפור אחר. מאמן נבחרת קפריסין בכדורגל רן בן שמעון פותח בקרית ים מתחם ספורט בשם גולאסו ביחד עם עידו שטראוס, לשעבר שחקן בקבוצת הנוער של מכבי חיפה שהיה מיועד להיות עוזרו בנבחרת ישראל כשבן שמעון התמודד על התפקיד. בשלישי הבא תיערך ההשקה החגיגית, אז אם אתם בעניין של בעיטות – זה המקום בשבילכם.

שטראוס, גוללללללללללללל.

"אנחנו נרגשים מאוד להביא לקהל החיפאי והקרייתי מתחם ספורט המותאם לכל המשפחה – סטודיו לאימונים אישיים, מגרש קט רגל להשכרה ומדשאות ענקיות לאירועי גיבוש וימי כיף של חברות".

מה עוד מתוכנן שם?

"בקרוב יהיה אצלנו צהרון ששומר על שלושה אלמנטים עיקריים – הכנת שיעורי בית ועזרה בלימודים, אימון ספורט והרצאות לגבי תזונה נכונה".

איך נוצר הקשר בינך לבין בן שמעון?

"הכרנו דרך הכדורגל. גולאסו תמיד היה החזון שלי ורציתי לצרף אלי דמות ערכית וחינוכית שבאה מהספורט. אני שמח על החיבור שנוצר עם רן, שכיום הוא לא רק שותף אלא גם חבר קרוב".

ולא מפריע שהוא נמצא בקפריסין?

"זה לא מפריע כי מי שמכיר אותו יודע שמדובר בבן אדם עם יכולות בלתי מוגבלות והוא תמיד מוצא זמן להכל. מדי פעם הוא גם יאמן במתחם".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר