סמדר ברנר. "הצטלמנו והתחבקנו והיא אמרה שהיא אוהבת מאוד את הסרט 'הלהקה'"
סמדר ברנר. "הצטלמנו והתחבקנו והיא אמרה שהיא אוהבת מאוד את הסרט 'הלהקה'"

מה לחשה סמדר ברנר על אוזנה של מירי רגב?

שרת התרבות קיבלה תמיכה מפתיעה מהשחקנית סמדר ברנר בחגיגות 40 שנה לסרט "הלהקה". סמדר ברנר: “אני ימנית ואני לא מסתירה את זה. אמרתי לה שאני מסכימה איתה בהכל"

פורסם בתאריך: 5.9.17 08:33

אתמול (שני) חגגו בסינמה סיטי בגלילות את השקת יום הקולנוע הישראלי, שבמסגרתה תוכלו לשלם עשרה שקלים כדי לצפות בבתי הקולנוע באחד מבין 30 סרטים ישראליים (אלא אם כן תרכשו את הכרטיסים באמצעות האינטרנט ואז תיאלצו להיפרד מ-14 שקל). זו גם היתה הזדמנות מצוינת לחגוג אירוע קולנועי היסטורי – 40 שנה לסרט "הלהקה" בניצוחם של טייקוני הקולנוע משה וליאון אדרי מסרטי יונייטד קינג. למרות שבסרט כיכבו רבים מאושיות התרבות של אותם הימים, ובהם גידי גוב, מאיר סוויסה, גלי עטרי, ששי קשת, טוביה צפיר ועוד, רק ארבעה מהקאסט המקורי התייצבו לאירוע: סמדר ברנר (שעשתה עלייה מלוס אנג'לס לחיפה אחרי עשרות שנים בניכר), דפנה ארמוני, גילת אנקורי ומאיר (פוגי) פניגשטיין. הסוגיה אם יפצ'וק (שאותה גילמה ברנר) עדיין כועסת על נועה (שאותה גילמה ארמוני) אחרי שגנבה ממנה את הסולו של "שלווה" נפתרה אחרי שהשתיים הגיעו ביחד, אבל את מה שלחשה ברנר על אוזנה של שרת התרבות מירי רגב (שתקפה את ליאור אשכנזי בעקבות סערת הסרט "פוקסטרוט") תגלו עכשיו.

ברנר, ועידת פסגה קולנועית?

"ברור. הצטלמנו והתחבקנו והיא אמרה שהיא אוהבת מאוד את הסרט 'הלהקה'".

על מה דיברתן?

"היא אמרה שזה רגע היסטורי בשבילה ושהיא באה במיוחד כדי להצטלם איתי ועם דפנה".

ומה עוד?

"אמרתי לה שאני מסכימה איתה. אני ימנית ואני לא מסתירה את זה. אני באה ממשפחה של לח"י ואצ"ל ואני לא אוהבת שמדברים לא יפה על המדינה שלי ועל החיילים. מה אני אגיד לך, כל האירוע היה סביב הסרט 'פוקסטרוט' והיא אמרה שהיא לא מסכימה לתת כספי ציבור לסרט שמציג את חיילי מדינת ישראל כ…".

ואמרת לה את זה?

"כן. אמרתי לה שאני מסכימה איתה בהכל. אני לא סובלת שלא מתנהגים יפה למדינה. ואני אמנית!".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילה

    מקסים להיות ימנית בלוס אנג׳לס. מאוד מרגש את הזרת שלי הפטריוטיזם של יפצ׳וק שמגינה על המולדת בין רענון הבלונד פלטינה לבוטןקס הלא מוצלח בשכונת הסאבארב המפונפנת באל.איי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר