אלדד יניב ואלירן טל. קללות או ברכות?
אלדד יניב ואלירן טל. קללות או ברכות?

אלדד יניב או אלירן טל – למי אתם מאמינים?

כתב ערוץ 20 אלירן טל יצא לסקר את הפגנת השמאל מול ביתו של שר האוצר משה כחלון בחיפה וטען כי ספג קללות מהמפגינים. אלדד יניב מראשי ההפגנה טוען שלא היו דברים מעולם

פורסם בתאריך: 26.10.17 19:05

אתמול (רביעי) נשלח כתב ערוץ 20 אלירן טל לסקר את ההפגנה המי יודע כמה של המפגינים שבדרך כלל מוחים בפתח תקוה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, אך הפעם הם עשו זאת מול ביתו של שר האוצר משה כחלון בחיפה. בסיומה פרסם טל פוסט שבו הוא תיאר את החוויה כך: "הגעתי לסקר את הפגנת השמאל מחוץ לביתו של שר האוצר כחלון. עוד לפני שהתחלתי את השידור ופציתי פה הגיחו לעברי כמה מפגינים פרחחים, לא צעירים, והתחילו לגדף אותי אישית וגם את הערוץ שבו אני עובד במילים קשות שלא ארצה לחזור עליהן כאן. צריך לגנות כל תקיפה – פיזית או מילולית – נגד עיתונאי, ואין זה חשוב מאיזה כלי תקשורת הוא או מיהם אותם מופרעים. השוטרים אגב צפו במתרחש ולא הגיבו. לקלל ולגדף כנראה מותר במדינה שלנו כל זמן שהמקלל הוא שמאלני. ואני? אמשיך לדווח ולעשות את עבודתי. הם, חבורת החמוצים, מוזמנים להמשיך ולגדף". אלא שראשי המפגינים כמו אלדד יניב ומני נפתלי טוענים שלא היו דברים מעולם.

 

 

יניב, הכצעקתו?

"היינו ברחוב צר והוא עמד במרחק מטר מאיתנו. בגלל זה הוא צילם אותנו. אף אחד לא ראה כלום ממה שמתואר בפוסט. זה נשמע כמו בדיחה. עכשיו הוא גם משווה את עצמו לעיתונאים אחרים שהותקפו. באמת… אין גבול לשקרים ולסיפורי העלי באבא האלה. אני עומד מטר ממך ואחרי זה אתה מספר סיפורים שלא היו ולא נבראו? אבל זו השיטה החדשה – זה ערוץ תעמולה ולא ערוץ טלוויזיה, וכל המטרה היא לבוא ולספר שקר על אופוזיציית פתח תקוה. זו פשוט בדיחה".

טל, בדיחה?

"את מה שקרה תיארתי בפוסט ובטור שכתבתי באתר ערוץ 20. אני מצפה מהקולגות שלי ומכל עם ישראל לגנות כל מקרה של אלימות פיזית או מילולית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר