ולדי פייסחוביץ'. "לא אכפת לי גם אם היא תעבוד כמנקה רחובות"
ולדי פייסחוביץ'. "לא אכפת לי גם אם היא תעבוד כמנקה רחובות"

תהיו טובים ותעזרו לוולדי פייסחוביץ' למצוא בת זוג

לשחקן תיאטרון חיפה נמאס לחפש זוגיות בדרך המקובלת, אז הוא פנה לחבריו ברשתות החברתיות בבקשה שיסייעו לו. פייסחוביץ': "אמרתי לעצמי 'למה לא? אולי אמצא דרך פייסבוק'"

פורסם בתאריך: 9.11.17 14:47

שחקן תיאטרון חיפה ולדי פייסחוביץ' החליט להפסיק לחפש זוגיות בדרך המקובלת ופנה לחבריו ברשתות החברתיות בבקשה שיסייעו לו. וזה לא שלא היתה לו זוגיות לאחרונה – רק לפני שמונה חודשים הוא וחברתו נפרדו.

פייסחוביץ', יהיו אודישנים?

"עם כל המסיבות ועם כל האנשים שאני מכיר, וגם מן הסתם הרבה בחורות. השורה התחתונה היא שאני מגיע הביתה, פותח את הדלת, ומה אני רואה? חושך. בסופו של יום אני לבד, ובא לי שינוי. בא לי למצוא שותפה לחיים".

והפוסט הזה הוא הדרך?

"לגמרי כן. לרוב הלו"ז שלי הוא די צפוף. בכל יום אני מגיע לחיפה, עושה הצגות. חוזר לתל אביב מאוחר והולך לישון. ולמחרת שוב אותו הדבר. ברור שאני יוצא, אבל אני יוצא למקומות קבועים ורואה את אותם האנשים. אין לי מגוון".

 

 

לפחות יצא משהו מהפוסט?

"יש התעניינות. אני קובע דייטים ופוגש בחורות. כל הזמן שואלים אותי מה אני מחפש, ואני אומר שמה שמעניין אותי זה לפגוש בחורה שתהיה עם אש בעיניים. לא משנה לי במה היא מתעסקת – באמת שלא אכפת לי גם אם היא תעבוד כמנקה רחובות – אבל כשאפגוש אותה אני רוצה לראות אצלה…".

עוד מעט תגיד שגם אין לך בעיה לצאת עם נערת ליווי.

"עם נערת ליווי לא, אבל אם היא נערת ליווי לשעבר אז לא אכפת לי מהעבר של הבן אדם. הרבה מאוד חברים שלי קיבלו את הפוסט הזה כצחוק כי הם חשבו שאני צוחק, אבל אני מסביר להם שלא. בפייסבוק אנחנו נמצאים כל הזמן, יותר מאשר מול הטלוויזיה, אז אמרתי לעצמי 'למה לא? אולי אמצא דרך פייסבוק'. אולי יש מישהי בבאר שבע שאין לי שום אפשרות להכיר אותה ושרק בזכות הפייסבוק אכיר אותה?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר