תמיר ילינק ואורית שחם וואלך/ "זה נחמד כמו שהמבורגר של מקדונלד'ס זה נחמד" (צילומים: עמרי שטיין, רם וואלך)
תמיר ילינק ואורית שחם וואלך/ "זה נחמד כמו שהמבורגר של מקדונלד'ס זה נחמד" (צילומים: עמרי שטיין, רם וואלך)

סכסוך היחצנים מסרב לגווע. והפעם: מלחמת המבורגרים

ההתכתשויות המילוליות בין תמיר ילינק לאורית שחם וואלך נמשכות, והזירה שנבחרה הפעם היא מרחבי הפייסבוק. בדיוק כמו שסנובה אוהבת

פורסם בתאריך: 7.12.17 08:07

הסכסוך בין היחצנים אורית שחם וואלך ותמיר ילינק נמשך, ועכשיו מגיע פרק נוסף בסאגה: ילינק ראה פוסט של עיתונאי מהאזור שפרגן למסעדת המבורגרים והגיב: "מסעדה בינונית מינוס. כנראה שלא יצאת מגבולות חיפה אם אתה חושב את זה". שחם וואלך הגיבה לתגובה וכתבה: “תמיר, זה שהמסעדה מסרבת לעבוד איתך ולשלם לך כסף כדי שתגיד שהם מסעדה טובה כמו שאתה עושה ללקוחותיך, עוד לא עושה אותם מסעדה בינונית מינוס. השיימינג שלך לא במקום". ילינק לא נשאר חייב וענה לה: “אורית, לרשום את דעתי על מסעדה שאכלתי בה והיתה לי חוויה לא טובה זה ממש לא שיימינג. לרשום על המסעדה שהיא חוויה קולינרית זה זלזול באינטיליגנציה". וזה לא נגמר פה כי גם שחם וואלך השיבה: "אחת התכונות של אדם השלם עם עצמו ועם מה שהוא עושה היא פרגון. כדאי לך לאמץ, מומלץ בחום".

 

 

ילינק, שיימינג?

"רשמתי בתגובות שאכלתי שם ולא היה לי טעים, זה הכל. יש מיליון שמגיבים שלא היה להם טעים במסעדה. לא ידעתי בכלל שהיא היחצנית שלה. היא רשמה שאני לא מפרגן. אתה מכיר אותי – אני לא בן אדם מפרגן? אבל המקום הזה הוא לא חוויה קולינרית. זה נחמד כמו שהמבורגר של מקדונלד'ס זה נחמד. ומקדונלד'ס אפילו יותר טעים".

ניסית לעבוד איתם?

"לא. ולגבי אורית, היא לא מעניינת אותי".

שחם וואלך, והוא מעניין אותך?

"אין לי שום סכסוך עם תמיר. צרות עין גורמת לי לתחושה רעה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר