תמר זנדברג ואלירן טל. צחוקים (צילום: תומר אפלבאום)
תמר זנדברג ואלירן טל. צחוקים (צילום: תומר אפלבאום)

אלירן טל ותמר זנדברג: בדיחה מצחיקה או עצובה?

הכתב המדיני של ערוץ 20 והח"כית ממר"צ התכתשו בטוויטר. טל: "היא מפיצה רעל ושנאה וגם פייק ניוז". זנדברג: "לא צריך להפעיל את הפטיש 5 קילו של הסתה וגזענות על כל שטות"

פורסם בתאריך: 11.12.17 17:51

לא בכל יום נתקלת סנובה בכתב מדיני ובחבר כנסת (ובמקרה שלנו חברת כנסת) שמתכתשים בפומבי ברשתות החברתיות. אבל זה בדיוק מה שקרה לאלירן טל, הכתב המדיני של ערוץ 20, ולח"כית תמר זנדברג ממר"צ. זנדברג שיתפה בטוויטר סרטון שבו מופיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנייה לפני שעלה על כבש המטוס בדרכו לצרפת, ועיתונאים מנסים לבקש ממנו תגובה על ההפגנות נגד השחיתות שנערכות לאחרונה תחת כל עץ רענן. בתחתית המסך הופיע המיקרופון של ערוץ 20, וזנדברג צייצה: "פעם ראש הממשלה התראיין ולא היה מיקרופון של ערוץ 20 (ושלו בלבד) בפריים". טל נחשף לציוץ והשיב לה: "חבל שאת מפיצה רעל ושנאה וגם פייק ניוז. לצדי עמדו כתבים ומיקרופונים של חדשות 2, כאן 11, ערוץ 10, וואלה ועוד, אבל למה להרוס לך עם עובדות?". זנדברג ענתה: “זו היתה בדיחה, חבר. בדיחה לא מוצלחת בעיניך? לא נורא. לא צריך לשלוף את ארסנל ה'רעל שנאה ופייק ניוז' על כל שטות. הכל רגוע". טל לא התאפק וחתם את התכתובת ב"בדיחה רעה מאוד ולא ממש מצחיקה".

 

 

טל, גם רעה מאוד וגם לא מצחיקה?

"את מה שהיה לי להגיד על הדברים של חברת הכנסת המכובדת כתבתי בחשבון הטוויטר שלי. תן לחזור לארץ מבריסל. בינתיים שדה התעופה סגור בגלל השלגים".

זנדברג, רעל ושנאה?

"נראה לי שהוא סתם קפץ. אגב, מי שהעלה את הציוץ זה כתב ערוץ 10 והיו שם עוד כתבים, רק מה – המיקרופון של ערוץ 20 היה בולט מאוד אז שיתפתי בדיחה. הוא קצת הגזים ולקח את זה רחוק – הסתה, פייק ניוז – אז כתבתי לו 'חבר, תהיה רגוע, זו היתה בדיחה. גם אם זו בדיחה לא מוצלחת בעיניך זה בסדר גמור'. לא צריך להפעיל את הפטיש 5 קילו של הסתה וגזענות על כל שטות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר