ניר שובר. "כמי שמאמין בדו קיום, זה כואב אפילו יותר"
ניר שובר. "כמי שמאמין בדו קיום, זה כואב אפילו יותר"

למה ניר שובר חטף אגרוף לפרצוף?

בזמן שיטוט בוואדי ניסנאס בחיפוש אחר עץ חג המולד ניגש אלמוני אל המועמד לראשות העיר, שלח אגרוף לפניו וצעק: "זה בגלל הפוסטים הגזעניים של אושר טקאטש ושלך". זה נגמר בתלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 13.12.17 19:59

תדהמה נרשמה היום (רביעי) במטה המשטרה בחיפה כאשר למקום נכנס ניר שובר כדי להגיש תלונה. ואם עדיין, באופן תמוה, לא נחשפתם לפוסט או לציוץ שלו בנדון, זה בגלל שהוא מנסה להשתיק את הסיפור הבא עד כמה שניתן: בצהרי היום ירד שובר לוואדי ניסנאס כדי לקנות עץ חג המולד לפרויקט שהוא עובד עליו. לפתע ניגש אליו אלמוני, שלח אגרוף לפרצופו, ולפני שברח מהמקום צעק: "זה בגלל הפוסטים הגזעניים של אושר טקאטש (יו"ר צעירי הליכוד בחיפה, ב"כ) ושלך". שובר ההמום התכופף כדי להרים את משקפיו שנפלו מעוצמת המכה, במקום נוצרה התקהלות, וניידת של השיטור הקהילתי הגיעה כדי לבדוק מה קרה. לאחר ששקל את הדברים החליט שובר להגיש תלונה במשטרה.

 

 

שובר, אז למה לך פוליטיקה עכשיו?

"אני נסער. קודם כל, מה אני קשור לאושר ולצעירי הליכוד? בחיים לא רבתי מכות, בחיים לא הייתי מעורב במכות. חשוב לי להגיד שדווקא לי, כמי שמאמין בדו קיום, זה כואב אפילו יותר. זו טראומה. אתמודד עם זה, עברתי דברים גרועים יותר, אבל זה עדיין לא נעים. צריך לשמור על הדמוקרטיה וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. כמו שאני לא מוחק פוסטים של אושר כשהוא תוקף הפגנות של פלסטינים באוניברסיטת חיפה, אני משאיר גם פוסטים של 'בואו לפסטיבל הנכבה'. אבל תראה מה קרה – אני מקבל פצצה בשם אחרים".

ומה לגבי התלונה?

"במשטרה אמרו לי שהם יעשו הכל בשביל לחקור ולמצות את הדין עם מי שעשה את זה. יידעתי את השוטרים שיש לי אלפי עוקבים ושאשמח אם העניין יטופל ברצינות. אני מקווה שזה יפתח לי דלת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר