בועז גור וישראל סביון. לא עדיף לקנות בעלי בבא? (צילומים: אדיר נמרוד כץ, אורלי זיילר)
בועז גור וישראל סביון. לא עדיף לקנות בעלי בבא? (צילומים: אדיר נמרוד כץ, אורלי זיילר)

חברי מועצת העיר שעיכבו את חתן פרס נובל בסין

לפני הטיסה של משלחת ראש העיר בחזרה ארצה יצאו ישראל סביון ובועז גור לשופינג, ובשדה התעופה נרשם למזוודות שלהם אובר ווייט רציני. עד שהם הסדירו את העניין נאלצו שאר הנוסעים, ובהם גם חתן פרס נובל אהרון צ'חנובר ונשיא הטכניון פרופ' פרץ, להמתין במטוס

פורסם בתאריך: 27.12.17 21:35

בשבוע שעבר טסה משלחת בראשותו של ראש העיר חיפה יונה יהב לסין. במשלחת היו גם חברי מועצת העיר ישראל סביון ובועז גור ומזכירת העיר ברכה סלע. לפני הטיסה בחזרה ארצה העדיפו סביון וגור לעשות שופינג בקניונים של סין במקום באתר עלי בבא, ולמזוודות שלהם נרשם אובר ווייט רציני. ועד שהם הסדירו את העניין נאלצו שאר הנוסעים, ובהם גם חתן פרס נובל אהרון צ'חנובר ונשיא הטכניון פרופ' פרץ, להמתין להם. הכי ישראלי שיש.

 

 

סביון, מייד אין צ'יינה?

"המארחים רצו להיטיב איתנו ולקחו אותנו בנתיב מיוחד, אבל הסתבר שלמזוודות יש אובר ווייט, אז נאלצנו לעמוד בתור זמן כפול מהמתוכנן. הגענו בזמן לשדה התעופה, אבל בגלל המזוודות הוציאו אותנו מחדר ה-VIP וביקשו מאיתנו תשלום מיוחד. עם התשלום לא היתה לנו שום בעיה, אבל היינו צריכים לעשות סיבוב כפול, ועם כל הריצות הגענו למטוס רגע לפני ההמראה כאשר כל הנוסעים כבר היו ישובים. אחר כך התברר לנו שהם חיכו עד שנגיע".

גור, מה קנית שעיכב את כל הנוסעים?

"מתנות לילדים. ושכחתי לזרוק את כל החומר הכתוב והמסמכים שבאתי איתם מהארץ, וזה מה שיצר את המשקל העודף. זה היה ממש לא נעים, אבל בסופו של דבר יצאנו בזמן. איך שהתיישבנו וחגרנו את גורות הבטיחות המטוס החל לזוז".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר