הגנבים בפעולה בחניון בשכונת נווה פז (תיעוד ממצלמות אבטחה)
הגנבים בפעולה בחניון בשכונת נווה פז (תיעוד ממצלמות אבטחה)

צפו: אלמונים נכנסים לחניון בניין, ובאין מפריע גונבים קטנוע ומסתלקים לדרכם

מצלמות האבטחה תיעדו את שהתרחש ביום חמישי שעבר ב-22:00 בחניון בניין ברחוב נווה גנים. את הסרטונים, המתעדים בבירור את הגניבה, העביר בעל הקטנוע למשטרה, אולם לדבריו, "הם לא מעוניינים לעבוד. עד עכשיו לא עדכנו אותי בכלום". המשטרה: "נפתחה חקירה ונגבו עדויות"

פורסם בתאריך: 23.1.22 12:35

ביום חמישי שעבר גילה תושב רחוב נווה גנים בשכונת נווה פז, כי אלמונים גנבו את הקטנוע שלו מחניית הבניין. במצלמות האבטחה המוצבות בחניון, הוא ראה בבירור, כיצד רכב סובארו, ובו ארבעה אלמונים, חונה בסביבות השעה 22:00 בערב מול הקטנוע שלו, וכיצד באין מפריע הם "שוברים" את ההגה, כדי שיוכל לזוז ימינה ושמאלה ואת הסוויץ', עולים את הקטנוע ויוצאים לדרכם.

חמוש בסרטוני הווידיאו, פנה התושב למשטרת ישראל להגיש תלונה על הגניבה, ואף הציע למשטרה לבדוק את המצלמות המוצבות בכביש דורי – שכן באחד הסרטונים רואים שהגנבים יוצאים לכיוון זה – כך שיוכלו לאתר את מספר הרכב שבו הגיעו לזירה. עד עתה, לדבריו, הוא לא קיבל תשובה.

ל"כלבו – חיפה והקריות" הוא סיפר: "ביום חמישי שעבר הגיעו ארבעה אנשים בסובארו, נכנסו לשכונה באין מפריע. בכלל לא היה אכפת להם שיש אנשים שנכנסים ויוצאים. זה היה בשעה שבה עוד יש אנשים שמסתובבים, בעשר בלילה. זה נראה שזה היה מתוכנן והם ידעו איפה נמצא הקטנוע. הם חנו מולו, שברו את ההגה ואת הסוויץ', זרקו אותו על הרצפה, הניעו אותו בכבלים ונסעו…

 

 

"הגשתי תלונה במשטרה ונתתי להם את הסרטונים. אצלי בסרטונים לא רואים את המספר של הרכב, לכן ביקשתי את הסיוע שלהם באמצעות המצלמות שיש בצמתים. אצלי בסרטון רואים שהם נוסעים לכיוון צומת שהוא מצולם. זה צומת מרומזר שיש שם מצלמה. אפשר לראות את השעה שבה הרכב פנה, ואז בקלות אפשר לפתוח ולראות, כי יש להם את התיאור של הרכב. הם יכלו להוציא את מספר הרכב ולעשות עם זה משהו, אבל הם לא מעוניינים לעבוד. זה הכל. עד עכשיו לא עדכנו אותי בכלום".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונה בדבר גניבת קטנוע בחיפה. במסגרת החקירה נגבו עדויות, ובכוונת המשטרה לבצע פעולות נוספות. לא ניתן לפרט מעבר לאמור בשל החקירה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר