איילת שקד (צילום: עודד קרני)
איילת שקד (צילום: עודד קרני)

שקד בוועידת המפרץ לאזוריות 2022: "אתן חודש הארכה להעברת התקציב"

שרת הפנים איילת שקד התייחסה הבוקר (שלישי) בוועידת המפרץ, לראשונה, לנושא התקציב בחיפה. "אני פונה לחברי המועצה להגיע להסדר ולסיכום ותעבירו את התקציב הזה. זוהי אחריות שלכם למען התושבים ולמען העיר, ואני מצפה גם מראש העיר וגם מחברי המועצה להפסיק את המלחמות ולהעביר תקציב", דברי שקד

פורסם בתאריך: 22.3.22 11:17

בשעה זו מתקיימת באצטדיון סמי עופר ועידת המפרץ לאזוריות 2022 של אשכול רשויות המפרץ בשיתוף עיריית חיפה, לשכת המסחר והתעשייה – חיפה והצפון, התאחדות התעשיינים וארגון להב. בין המשתתפים גם שרת הפנים, איילת שקד.

במהלך דבריה התייחסה שקד לנושא התקציב שעדיין לא עבר במועצת העיר ולמצב הפוליטי הסבוך, אליו נקלעה המערכת הפוליטית לאור הקמת המועצה הלעומתית.

שקד: "אני פונה לחברי המועצה להגיע להסדר ולסיכום ותעבירו את התקציב הזה. זוהי אחריות שלכם למען התושבים ולמען העיר, ואני מצפה גם מראש העיר וגם מחברי המועצה להפסיק את המלחמות ולהעביר תקציב. אם לא תעבירו, אני אתן עוד חודש הארכה. יש אופציה לגישורים. אבל תסיימו את זה כבר. העיר לא מתפקדת", אמרה שקד.

 

המועד האחרון שבו יידרשו חברי המועצה וראש העיר להעביר את התקציב הוא סוף החודש, אולם עוד בטרם יגיע המועד, הגישו חברי מועצת השינוי בקשה לשקד להעניק ארכה של שלושה חודשים להעברתו. זו ההתייחסות הפומבית הראשונה של שקד בנוגע למצב הפוליטי בעיר.

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר