יואב דנציגר (צילום: בועז כהן)
יואב דנציגר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מנהל אגף דרכים, תנועה ונוף בעיריית חיפה הודיע על התפטרותו

יואב דנציגר, שהודיע על התפטרותו אתמול (שלישי), הוא השני שמתפטר בתוך חודש במינהל ההנדסה. קדם לו, מנהל האגף לפיקוח על הבנייה, ניר לוי. גורם בעירייה: "זה ליקוי מאורות במינהל ההנדסה. משהו לא טוב קורה שם. אין להם איך לעבוד"

פורסם בתאריך: 6.4.22 16:27

מנהל אגף דרכים, תנועה ונוף בעיריית חיפה, יואב דנציגר, הודיע על התפטרותו. דנציגר הוא מנהל האגף השני במינהל ההנדסה שמודיע החודש על התפטרותו. קדם לו מנהל האגף לפיקוח על הבנייה, ניר לוי. דנציגר עובד בעירייה זה 14 שנה, מהן כ-10 שנים בתפקיד מנהל האגף.

לפני כשנה היה זה דנציגר שהציג את מה שכונה אז "מהפכת החנייה של חיפה", במסגרתה גובשה תוכנית אב, שלגרסת העירייה היוותה "גישה חדשנית לניהול החנייה בעיר, כשלראשונה תוקם חברה עירונית שתעסוק בפיתוח וניהול חניונים חדשים, חנייה חינם לתושבי העיר בחופי הרחצה ועדיפות לתושבים בחניונים העירוניים ובחניות המוסדרות".

שמו של דנציגר עלה שוב לכותרות בעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות", לפיו מהנדס העיר, אריאל וטרמן, חתם על תעודות הגמר לפרויקט הרכבלית, בזמן שיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, סגן ראש העירייה מיכאל אלפר, סירב לחתום עליהן. וטרמן הסכים לחתום על תעודות הגמר לאחר שכל הליקויים הבטיחותיים תוקנו, כאשר איש הקשר שנבחר לאשר שאכן התיקונים בוצעו היה דנציגר.

 

 

גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "זה ליקוי מאורות במינהל ההנדסה. משהו לא טוב קורה שם. דנציגר הגיש את התפטרותו אתמול (שלישי), וצריך לזכור שגם ניר לוי פרש. זו ההתנהלות בעירייה – יש כסף, אין כסף… אנשים כבר איבדו עניין. אין להם איך לעבוד".

גורם אחר אמר: "אין קשר למצב הפוליטי. דנציגר הגיע לתחושת מיצוי ורוצה להמשיך לאתגרים אחרים".

את תגובתו של דנציגר לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר