עו"ד אריאל יום טוב (צילום: דניס גרצקיס)
עו"ד אריאל יום טוב (צילום: דניס גרצקיס)

דרמה בלשכת ההוצאה לפועל: אדם נכה אחז בבקבוק בנזין ואיים להצית את עצמו

זה קרה אתמול (ראשון) בלשכת ההוצאה לפועל ברחוב העצמאות. אדם כבן 40, שחייב בתיק מזונות, נכנס למקום כשהוא אוחז בבקבוק תבערה מלא בבנזין ומאיים להתאבד. בעוד המאבטחים עוצרים אותו, עובדי הלשכה מיהרו להתקשר לעו"ד אריאל יום טוב שמייצג אותו, והסיפור הסתיים בטוב

פורסם בתאריך: 29.8.22 17:51

את שיחת הטלפון שעו"ד אריאל יום טוב קיבל אתמול (ראשון) לפני הצהריים, הוא לעולם לא ישכח. התקשרו אליו מלשכת ההוצאה לפועל ברחוב העצמאות בעיר התחתית, כדי להודיע לו שאחד מלקוחותיו, נכנס למקום כשהוא אוחז בבקבוק תבערה מלא בבנזין ומאיים להתאבד.

"מדובר בבחור נכה 100 אחוז, אשר חייב בתיק מזונות בהוצאה לפועל", מספר עו"ד יום טוב ל"כלבו – חיפה והקריות", "אני מייצג אותו מטעם הסיוע המשפטי בחיפה. הטלפון שקיבלתי, קצת לפני 11:00 בבוקר, היה די היסטרי ואפשר להבין למה. המאבטחים היו ערניים ותפסו אותו בכניסה ללשכה, כשבידו בבקבוק בנזין, רגע לפני שהוא מצית אותו".

מן הסתם זו זעקה לעזרה, אבל מההיכרות שלך איתו, הוא היה הולך על זה?

"אי אפשר לדעת. אמנם מהניסיון שיש לי, של 20 שנים במקצוע, בהן נחשפתי לכל מיני מקרים ממש לא פשוטים, אפילו מאוד מורכבים, עם סוגים שונים של אנשים וגם כאלה בעלי מורכבות נפשית – אני חושב שהוא היה על הקצה. מבחינתו, הוא כבר איבד כל אחיזה במציאות, אבל זו דעתי האישית. לבחור הזה, שהוא בסביבות גיל ה-40 יש רקע נפשי והוא מוכר כנכה 100 אחוז על ידי הביטוח הלאומי".

מה מצבו כעת?

"הוא יהיה בסדר. הגשנו בקשה דחופה להוצאה לפועל לעצור את מימוש הכספים שעיקלו לו. עכשיו אני בקשר ישיר עם אימא שלו. היא אמרה שבלילה הוא היה מאושפז במחלקה הפסיכיאטרית ברמב"ם וכבר שחררו אותו. המשפחה שומרת עליו עכשיו, ונקווה שיהיה בסדר, נקווה לטוב".

זה הרי עניין משפטי, למה הוא לא התקשר אליך?

"מה שקרה, שלפני זה הוא היה אצלי. הגשנו בהוצאה לפועל בקשה לעיכוב הליכים. אנחנו טענו שהוא שילם את הכסף, אבל הרשמת לא אישרה וההוצאה לפועל דחתה את בקשתו. זו הסיבה שהוא לקח את זה לקיצון".

 

 

אז צריך להגיע לקיצון, כדי שיעכבו לך הליכים?

"לאחר המקרה, הגשתי בקשה בהולה, סיפרתי שהוא ניסה להתאבד, ואז עיכבו את מימוש הכספים, לא את ההליכים. נקווה לטוב, זה באמת דרמטי ועצוב שהוא הגיע למצב הזה. אני רוצה לשבח את המאבטחים שעצרו אותו בזמן, וכל הכבוד לעובדים של ההוצאה לפועל שהכניסו אותו לחדר והרגיעו אותו, עד שהגיעה המשטרה ואספה אותו. לא פשוט, סיפור לא קל, אני בקשר ישיר איתו ואני מקווה שיהיה בסדר. עכשיו חייבים להיות סבלניים, בגלל הפגרה בבתי המשפט, אין עם מי לדבר, עד שהיא תסתיים ב-6 בספטמבר".

 

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. חיים זוהר

    הוצאה לפועל,מכיר מקרוב את נחת זרועם עד עצם היום הזה,אין שום הבדל בן השוק השחור להוצאה לפועל,ממש צדיקים בלשון המעטה,מי שחייב מזונות,סוג-ג במדינה הנאורה הזאת,הוצאה לפועל מסתדר עם כל הנושים וההפטרים כמו שפורסם בתקשורת,עד שלא יקרה איזה דבר דרסטי ויזיז את אמות הסיפים זה ישאר אותו דבר,אף אחד בשילטון לא מטפל בזה לצערנו הרב,לא חסר מה ליכתוב.

  2. בועז

    כלבו חיפה והקריות, בזמן שאנשים חייבים בהוצאה לפועל מתמודדים עם "ארגון פשע" בחסות החוק שנקרא ההוצאה לפועל, אתם מביאים כאן כתבה הלל לארגון הרצחני הזה, הכתבה מספרת על סיפור עצוב אחד מתוך אלפים שקורים כל יום, ועוד משבחים את הארגון הזה. חייבים לסגור את ההוצאה לפועל!!! 1000 שח ריבית לחודש על סכום של 10000 זה אשכרה שוק שחור!!!!!!!!!

  3. אנונימי

    בושה להוצאה לפועל שככה מפקירה אנשים בלי לבדוק לעומק ומאמינה לאישה שקרנית, אכן מביאים את הבנאדם לקיצון.
    תתביישו לכם.

  4. רןנן

    ארורה ההוצאה לפועל וארור הרגולטור שנותן לזוועת האינקויזיציה הזו- להתקיים! בשום מדינה בעולם לא לוקחים את הרגלים לאנשים בגלל חוב של 200 שח לחברת סלולאר ולוקחים להם את רישיון הנהיגה (מה שהיה פה 15 שנה! עד לאחרונה), ובשום מדינה לא כולאים את האזרחים בעיכוב יציאה מהארץ, בגלל חוב 200 שח למישהו! זה- כדי למנוע מרבע מיליון איש לברוח מפה כשיתחילו ליפול טילים בקרוב. כל בעלי האמצעים, יברחו מיד

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר