המזרקים שגילו הדיירים בחלל שבתחתית הבניין
המזרקים שגילו הדיירים בחלל שבתחתית הבניין

נרקומנים השתלטו על חלל בבניין מגורים בקרית אליעזר

דיירי בניין בשדרות רוטשילד בקרית אליעזר סובלים כבר שבועות ארוכים מנרקומנים שהשתלטו על החלק התחתון של הבניין, הביאו לשם מזרונים וחפצים שונים, ושוהים במקום במשך שעות ארוכות. הדיירים פנו למשטרה ולעיריית חיפה בניסיון לפנות את המפגע, אך לשווא. אתמול הם אזרו אומץ, נכנסו למקום וגילו מזרקים וציוד להכנת סמים

פורסם בתאריך: 22.9.22 16:14

כבר שבועות רבים סובלים דיירי בניין בשדרות רוטשילד בקרית אליעזר מנרקומנים שהשתלטו על החלק התחתון של הבניין, הביאו לשם מזרונים וחפצים שונים, ושוהים במקום במשך שעות ארוכות. מדובר בבניין רכבת שבחלקו התחתון יש חלל עם דלת כניסה קטנה, אשר משמשת פתח מילוט. הדיירים פנו לרשויות בניסיון לפנות את האנשים ואת המפגע, אך עד כה נתקלו בסחבת והטלת אחריות מגורם אחד למשנהו. בשל כך, אתמול (רביעי) הם אזרו אומץ, נכנסו לחלל התחתון של הבניין וגילו שם מזרקים וציוד להכנת סמים.

 

הפתח המוביל אל החלל שמתחת לבניין

הפתח המוביל אל החלל שמתחת לבניין

 

 

"הלכתי למשטרה, והיומנאי אפילו לא רצה לכתוב את התלונה", מספרת אחת מדיירות הבניין, "חזרתי אליו שוב וביקשתי שירשום תלונה, אבל קיבלתי רושם שזה רק כדי לצאת ידי חובה. הוא אמר שאין להם כוח אדם. הזמנו משטרה כבר חמש פעמים כשהנרקומנים היו שם, אבל השוטרים מגיעים אחרי שעתיים, ואז הנרקומנים כבר הולכים. הם לא מצליחים לתפוס אותם. באחת מהפעמים שבהן הזמנו משטרה נמצא במקום חומר לבן. המשטרה בדקה אם מדובר בסמים, אבל הסתבר שזה היה מלח לימון. הנרקומנים לוקחים איתם את הסמים ומשאירים כאן את המזרקים ואת כלי החימום של הסמים. את כל זה צילמנו. לפני שבועיים הזמנו את מכבי האש כי עשן עלה מתחת לבניין. הנרקומנים הבעירו אש עם עיתונים, וברחו".

לדבריה, "פניתי לעיריית חיפה ואמרתי להם שנרקומנים בנו מתחם מגורים מתחת לבניין שלנו. ביקשתי שיבואו ויפנו אותם, שיעשו משהו, אבל אמרו לי שאני צריכה להגיש תלונה במשטרה, וזה מה שעשיתי. פניתי גם לרווחה, ושם עשו לי שיחת ועידה עם עובדת סוציאלית ועם קב"ט, והוא אמר שזה שטח פרטי ושהוא לא יכול לעשות כלום. עכשיו אנחנו תקועים עם נרקומנים מתחת לבניין. בפנים יש חומר דליק, שמן, מחבתות ומזרקים – הם פשוט הקימו מתחם מגורים בבניין שלנו. העירייה לא עושה כלום, וכך גם המשטרה".

אתמול כאמור נכנסו הדיירים לחלל התחתון של הבניין ופינו בעצמם את החפצים שהובאו לשם. כעת הם מקווים שהדבר ירחיק משם את הנרקומנים לצמיתות: "את הבגדים שלהם שמנו בצד כדי שהם ייקחו אותם, אבל את המזרונים ואת כל מה שעלול לעלות באש זרקנו ליד לפחי האשפה. כשפינינו את אחד מהמזרונים ראינו שהוא חרוך בחלקו כי הם מבעירים עיתונים. רצינו שהנרקומנים יגיעו ויראו שאין שם כלום, ואלי זה מה שימנע מהם לחזור".

מעיריית חיפה וממשטרת ישראל לא התקבלה תגובה.

 

הציוד שגילו התושבים בחלל שבתחתית הבניין

הציוד שגילו התושבים בחלל שבתחתית הבניין

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונית

    מי גר בקרית אליעזר? רק קשישים מברית המועצות לשעבר, אמהות חד הוריות, מובטלים ונתמכי הביטוח הלאומי. האוכלוסיות הכי קשות ועניות בחיפה. אין מי שילחם עבורם בנרקומנים ובפשיעה שם שגואה.

  2. מלר פנינה

    שיעבירו אותם לבית של ראשת העיר שמקבלת משכורת חינם הפכה עיר יפה לדיר חזירים

  3. שולי

    ממש גיליתם את אמריקה ….זה לא חדש שאנשים משתלטים על דברים שלא שלהם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר