טיול בטבע החיפאי (צילום: עודד ארזי)
טיול בטבע החיפאי (צילום: עודד ארזי)

"סתיו בוואדיות חיפה": תושבים יובילו סיורים בהתנדבות

במהלך סופי השבוע של חודש אוקטובר יובילו תושבים בהתנדבות טיולים בוואדיות ובנחלים סביב שכונות הכרמל במסגרת המיזם "סתיו בוואדיות חיפה". עיריית חיפה חברה לקבוצת הפייסבוק "בשבילי רק (ב)חיפה", שמובילה טיולים וסיורים בטבע העירוני, ובמסגרת שיתוף הפעולה מוזמנים תושבי העיר לסיורים

פורסם בתאריך: 28.9.22 13:28

במסגרת המיזם "סתיו בוואדיות חיפה" יובילו תושבים בהתנדבות טיולים בוואדיות ובנחלים סביב שכונות הכרמל במהלך סופי השבוע של חודש אוקטובר. עיריית חיפה חברה לקבוצת הפייסבוק "בשבילי רק (ב)חיפה", שמובילה טיולים וסיורים בטבע העירוני של חיפה, ובמסגרת שיתוף הפעולה מוזמנים תושבי העיר לסיורים.

במסגרת המיזם, שמתקיים בפעם הרביעית בשיתוף עם החברה להגנת הטבע ועם עמותת ירוק בלב, יתקיימו תשעה סיורים לנחלים שיחלו כולם בשעה 9:30:
שבת, 1.10: ואדי בן דור ויער רמת אלון
שישי, 7.10: נחל שיח
שבת, 8.10: גבעת העזים ונחל עמירם
שישי, 14.10: דרך הדורות, פארק הכרמל
שבת, 15.10: שביל הטרסות, רמת גולדה
שישי, 21.10: נחל לוטם
שבת, 22.10: ואדי אבן
שישי, 28.10: נחל ורדיה
שבת, 29.10: סטלה מאריס

 

 

מנהלת קהילת "בשבילי רק (ב)חיפה" ענבל חן ברגב: "זהו מיזם ייחודי של תושבי חיפה שמובילים סיורים בהתנדבות בוואדיות ובנחלים של חיפה. מטרתו של המיזם להעלות את מודעות הציבור בצורך לשמירה על הטבע ועל המרחבים הציבוריים והירוקים מפני בנייה מסיבית ומפגעים בלתי הפיכים. מחובתנו האישית והקולקטיבית לשמור על הריאות הירוקות, על הנחלים ועל השמורות שבמרחב חיפה למען הדורות הבאים".

מנהלת אגף חברה וקהילה בעיריית חיפה טלי גולדשטיין: "ערכי הטבע והנוף הם חלק בלתי נפרד מהזהות החיפאית של העיר ותושביה, ולכן אנו רואים חשיבות רבה לקידום המודעות והנוכחות העירונית והאזרחית במרחבים אלו. שיתוף הפעולה עם פעילי הסביבה ועם ארגוני הסביבה נובע מהצורך להוביל מהלך משותף של אחריות ומודעות, וכמובן מאפשר לתושבים ליהנות מהנכס החיפאי הנפלא הזה".

ההשתתפות בסיורים היא חופשית, אך מותנית ברישום מראש. מובילי הסיור אינם מדריכי טיול מוסמכים, והם פועלים בהתנדבות למען הקהילה. על המטיילים לוודא את דרגת קושי המסלול ואת תוואי המסלול, להביא ציוד מתאים ולהפעיל את שיקול דעתם בעת ההליכה. מומלץ להגיע לכל הסיורים עם כובע ועם נעליים סגורות ולהצטייד בשתייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    תיזהרו מהחזירים וגם מתנים.בסוף הקייץ אין להם אוכל ומים והם עצבניים. ושלא תעיזו לתת להם אוכל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר