דר הרחוב לאחר ההתעללות המחרידה (צילום: אליעזר כהן)
דר הרחוב לאחר ההתעללות המחרידה (צילום: אליעזר כהן)

נעצר חשוד בשפיכת צבע על חסר הבית בהדר

אלמונים שפכו אתמול צבע לבן על דר רחוב בעת שישן על ספסל בפינת הרחובות שמריהו לוין. מהמשטרה נמסר כי לאחר סריקות ומגוון פעולות חקירה נעצר חשוד במעשה, תושב חיפה בן 24. הערב תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 12.11.22 18:18

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת דר הרחוב בהדר. מהמשטרה נמסר כי אתמול (שישי) התקבל דיווח במוקד 100 על תקיפה של חסר בית. שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום פגשו בדר הרחוב כאשר כל גופו מלא בצבע, והוא סירב להתפנות לקבלת טיפול רפואי.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", אלמונים שפכו צבע לבן על דר רחוב בעת שישן על ספסל בפינת הרחובות שמריהו לוין. חסר הבית הפך בשנה האחרונה לדמות קבועה ברחוב הרצל. מי שגילו את המקרה הם שמעון סבג ואנשי הארגון יד עזר לחבר.

סבג סיפר: "הוא ואשתו נמצאים באופן קבוע ברחוב הרצל. היום בבוקר גילינו שמישהו זרק עליו צבע, כאילו החיים שלו לא מספיק קשים. הוא ישב על הספסל ליד בנק דיסקונט בבית הקרנות, וככה מצאנו אותו. יכול להיות שהוא הפריע למישהו, לשכנים או לבעל עסק".

כעת כאמור נמסר מהמשטרה כי לאחר סריקות ומגוון פעולות חקירה נעצר אתמול חשוד במעשה, תושב חיפה בן 24. הערב תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר