מנהרות הכרמל (צילום: Hanay, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)
מנהרות הכרמל (צילום: Hanay, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)

התעריף במנהרות הכרמל עלה. הנפגעים העיקריים: המנויים

התעריף החדש לנסיעה במנהרות הכרמל למנויים ברכב פרטי עבור מקטע אחד הוא 9.79 שקלים לעומת 8.63 שקלים ברבעון האחרון של 2022 - עלייה של 13 אחוז. משתמשי המנהרות שאינם מנויים ישלמו על מקטע אחד 10.72 שקלים לעומת 10.63 שקלים בסוף השנה שחלפה

פורסם בתאריך: 2.1.23 15:18

חברת כרמלטון אשר מפעילה את מנהרות הכרמל העלתה שוב את תעריפי הנסיעה במנהרות, ומהשוואה בין התעריפים של שנת 2023 לאלו של הרבעון האחרון של שנת 2022 עולה כי העלייה הגדולה ביותר נרשמה דווקא בתעריפים למנויים.

התעריף החדש למנויים ברכב פרטי עבור מקטע אחד הוא 9.79 שקלים לעומת 8.63 שקלים בסוף 2022 – עלייה של 13 אחוז. התעריף החדש למנויים ברכב ציבורי הוא 32.16 שקל לעומת 31.89 שקל בסוף השנה שחלפה, והתעריף החדש למנויים במשאית הוא 53.60 שקל לעומת 53.15 שקל בסיומה של 2022.

גם משתמשי המנהרות שאינם מנויים ישלמו כמובן יותר מאשר ברבעון האחרון של 2022. התעריף לרכב פרטי עבור מקטע אחד עלה מ-10.63 שקלים ל-10.72 שקלים, התעריף לרכב ציבורי עלה מ-31.89 שקל ל-32.16 שקל, והתעריף למשאית עלה מ-53.15 שקל ל-53.60 שקל.

 

 

העלאת המחירים עוררה כעס רב במטה המאבק של מחאת מנהרות הכרמל. חברי המטה רותי בנין, חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג, תומר חזן, מימי פרץ, עליזה ברקן וצעירה נחמיאס מסרו: "לא ידענו שיעלו את המחירים בצורה מוגזמת כל כך. המנהרות אמורות לשרת את התושבים בחינם, אבל במקום זה מעלים את המחיר בכל רבעון. עד עכשיו העלו במספר אגורות, הפעם החליטו להעלות בשקלים. אנחנו דורשים להלאים את המנהרות ושהנסיעה בהן תהיה חינם. המנהרות הן לא מותרות אלא דבר בסיסי – כביש שחוצה את העיר בעשר דקות במקום נסיעה של 40 דקות בלב העיר. לא ייתכן שבירושלים סוללים כביש עם מנהרות שחוצה את העיר ושהנסיעה בו היא בחינם, ובחיפה הנסיעה במנהרות עולה הרבה מאוד כסף. בכוונתו לפנות לשרת התחבורה החדשה מירי רגב בבקשה לבחון את הלאמת המנהרות".

תגובתה של כרמלטון תפורסם לכשתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. עברתי לטירת כרמל

    החיפאים רק בוכים ובוכים.
    שיפנו לנבחריהם במפלגות הערביות או לשרת התחבורה היוצאת שלא עשתה מאום למעט לפגוע בסמלי המדינה.

  2. אשר

    נסיעה בפקק דרך העיר כבר יותר זול ….פשוט לא להשתמש במנהרות. חרם צרכנים עכשיו.
    אני מנוי והפסדתי להשתמש במנהרות הכרמל

  3. בושה וחרפה

    בכמה הגרעונות שלהם. למה לא מדווחים. הציבור משלם פעמיים על המחדל

  4. ממי

    זה לא קשור לעירייה בכלל. אגרת התשלום למנהרות נקבעת כל שנה על ידי ועדת הכלכלה של הכנסת. במילים אחרות – זה באחריות הממשלה. קדימה ימין על מלא!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר