נעם אהרוני אחרי התקיפה
נעם אהרוני אחרי התקיפה

בן 29 על הרצף האוטיסטי הותקף ונשדד במרכז זיו

בפוסט כואב בפייסבוק שיתף נעם אהרוני, שמעיד על עצמו כי הוא על הרצף האוטיסטי, מקרה מזעזע של תקיפה ושוד שעבר עליו: "הוא רדף אחרי, הכה אותי באגרופים ולכד אותי בין שתי מכוניות. הוא הפיל לי את המשקפיים וגנב לי מכשיר קונסולת 3DS עם משחק בתוכה". גורם במשטרה: ""עובדים על התיק הזה חזק"

פורסם בתאריך: 5.1.23 10:39

השבוע פורסם בקבוצת הפייסבוק "אוטיסט זה לא קללה", אשר מונה יותר מ-20,000 חברים, פוסט כואב במיוחד. כתב אותו נעם אהרוני, בחור חיפאי בן 29, שמעיד על עצמו שהוא על הרצף האוטיסטי, חניך במכינת כוונים שהיא עמותה לקידום צעירים בעלי צרכים מיוחדים.

"לפני יומיים יצאתי ב-5:30 בבוקר לקנות כריכים במרכז זיו והותקפתי", כך נפתח הפוסט, "כשיצאתי לרחוב שמעתי אזעקות חזקות בכל הרחוב. הלכתי עם אוזניות ולא שמתי לב שעקב אחרי בן אדם שכנראה חשוד בפריצה למעדנייה באזור. החשוד, על פי המשטרה, מוכר להם. בלי קשר, יש גל של פריצות בשכונה, ככל הנראה בגלל החשוד".

אהרוני המשיך בתיאורו של האיש שתקף אותו: "נראה בגובה 1.70 מ', לבוש שחורים, קפוצ'ון, וכנראה כפפות. עם שיער גלח, עיניים חומות ושיער כהה. כמה מצלמות רחוב ומכולת ראו שהוא עקב אחרי. הוא התנגש בי עם מקל מתכת כדי לבדוק מה היה בשקית שלי, ולא היה בה כלום. הוא הבהיל אותי ואמר שהכל בסדר, היה לו מבטא ערבי".

לפי הפוסט, המצב הסלים במהירות: "לפתע הוא התחיל לרדוף אחרי ולהכות אותי באגרופים, ולכד אותי בין שתי מכוניות. הצלחתי קצת לברוח. הוא הפיל לי את המשקפיים כדי שלא אראה כלום. הגנתי על כיס שלא היה בו ארנק, כדי שמקסימום יגנוב רק משם. הוא חיטט לי בכיס וגנב לי מכשיר קונסולת 3DS עם משחק בתוכה, וניסה לגנוב לי גם קייס עם משחקים כי הוא חשב שזה ארנק. אבל הצלחתי לחטוף את זה".

 

 

אבל האירוע לא הסתיים בכך. "ניסיתי לנטרל אותו ולא הצלחתי, למרות שאני גדול וגבוה", הוסיף אהרוני, "ניסיתי והוא גבר עלי. והוא עוד לעג עלי בגלל זה. אבל אז הוא הפיל אותי ליד כניסה לבית מגורים, הכה בי נמרצות עם המוט בפנים ושרט אותי שלוש שריטות בלחי, שאחת מהן הגיעה ממש עמוק. צעקתי 'הצילו' כמה פעמים, השכנים בבניין ליד התעוררו, ואחד מהם זיהה את החשוד בורח ועובר את הגדר. השכן הזמין אמבולנס ומשטרה שהגיעה מהר מאוד".

למרות התקיפה החמורה שעבר הצליח אהרוני לשמור על קור רוח: "התקשרתי לכונן שבמקרה היה המדריך שלי, וסיפרתי מה קרה ואיפה אני. הצוות של המכינה עודכן, וגם התקשרו להורים שלי. ירד לי המון דם וכל הבגדים הוכתמו. היו לי גם הרבה מכות יבשות ושפשופים. פינו אותי לבית החולים רמב"ם ועשו לי תפרים. אמא שלי והמדריך היו איתי, ואחרי זה נסענו לתחנת המשטרה בחיפה כדי להגיש תלונה. הייתי בסטרס במשך יותר מיום וחצי, ונרדמתי סוף סוף אחרי 48 שעות שלא ישנתי. אם יפרסמו את התמונות של החשוד אשמח שתעדכנו כמובן את משטרת ישראל ואותי. אגב, אני הבחור עם החולצה של 'לא קר לי תמיד חם לי'".

התלונה על שוד מזוין באלימות הוגשה בתחנת חיפה ב-1 בינואר. מהמשטרה נמסר: "התיק נמצא בחקירה". מקור משטרתי הסכים לומר כי "עובדים על התיק הזה חזק. המשטרה בודקת את כל הממצאים שנמצאו במקום, ואנחנו מקווים שבקרוב מאוד יתבצע מעצר של החשוד".

אהרוני אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "המסר שלי הוא שאסור שיהיו אנשים כאלה בחברה. מקרים כאלו קורים המון בזמן האחרון, כמו המקרה של הבחור שירד לשוליים של הכביש והותקף על ידי ארבעה פורעים. אסור שאנשים כאלה יסתובבו בחברה כי הם מסוכנים מאוד. עדיף לצאת בשעות בטוחות אלא אם כן זה פיקוח נפש. אמרו לי שלא כדאי שאצא לרחוב בשעה 5:30 כי עדיין חשוך, שאצא רק לאחר 6:30, כשברחוב כבר מסתובבים אנשים. זה קרה בשכונה שלא תיארתי לעצמי שיקרה בה משהו כזה. אני בן אדם שלא כזה אוהב אנשים, אני אוהב שקט, אני אוהב שאין אף אחד ברחוב, אני אוהב את השקט של הבוקר. הפעם השקט הופר. אני יודע שהמשטרה רואה בזה אירוע חמור מאוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחד שמבין

    תקיפת חסר ישע ברחוב ראשי בחיפה זה ארוע חמור ביותר …המשטרה חייבת להביא לדין את הפושע …

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר