סיור משותף של המשטרה ועיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
סיור משותף של המשטרה ועיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

"זה הזמן להתנדב": המשטרה והעירייה מקימות משמר שכונתי בהדר

ב-20 בפברואר יקיימו המשטרה ועיריית חיפה כנס שבו יוצגו לתושבים שיירשמו להתנדבות במשמר השכונה בהדר מטרותיה של הפעילות ותהליך ההכשרה של המתנדבים. פעילותו של משמר השכונה תתמקד במניעת הפשיעה, ביצירת הרתעה ובסיוע לכוחות המשטרה, והיא תכלול סיורים רגליים במטרה לשפר את תחושת הביטחון

פורסם בתאריך: 10.1.23 09:16

משטרת ישראל ועיריית חיפה מתניעות מהלך להקמת משמר שכונתי בהדר וקוראות לתושבי השכונה להצטרף אליו. בקריאה לתושבים נכתב כי "עיקר פעילותו של משמר השכונה יתמקד במניעת הפשיעה, ביצירת הרתעה ובסיוע לכוחות המשטרה" וכי הפעילות "תכלול סיורים רגליים של מספר מתנדבים ביחד, תוך שהם מלווים על ידי שוטר, במטרה ליצור נראות ובולטות בשטח, ובכך לתרום לשיפור תחושת הביטחון של התושבים".

הביטחון האישי והפשיעה בהדר הם נושאים שעולים לכותרות מעת לעת, כאשר התושבים משוועים לשינוי המצב. במשטרה ובעירייה נערכים כעת לכנס שייערך ב-20 בפברואר במתנ"ס הדר, ובו יוצגו לתושבים שיירשמו להתנדבות במשמר השכונה מטרותיה של הפעילות ותהליך ההכשרה של המתנדבים.

 

 

תנאי הקבלה למשמר הם בדיקת קב"ט, אישור של רופא משפחה והשתתפות בקורס של שישה מפגשים שיתקיימו במתנ"ס הדר. "מתנדבים שיעמדו בקריטריונים ויתמידו בפעילות יוכלו לבצע קורס להענקת סמכות מוגברת ומדי משטרה", נכתב בהזמנה לכנס.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

 

הקריאה לתושבי הדר להתנדב במשמר השכונה

הקריאה לתושבי הדר להתנדב במשמר השכונה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר