מפגינים במוצ"ש שעבר במרכז חורב (צילום: חגית הורנשטיין)
מפגינים במוצאי השבת שעברה במרכז חורב (צילום: חגית הורנשטיין)

המחאה בחיפה עוברת לרחבת היכל הספורט ברוממה

בהחלטה משותפת עם המשטרה, החליטו מארגני המחאה בחיפה להעתיק את ההפגנה מחר (מוצאי שבת) ממרכז חורב לרחבת היכל הספורט ברוממה. בהפגנה ישתתפו ח"כ יאיר לפיד, ח"כ אפרת רייטן, רקטור אוניברסיטת חיפה ואחרים. גלי עשת בזק, ממארגני ההפגנה: "אנחנו מצפים להרבה יותר משתתפים, הציבור מתעורר"

פורסם בתאריך: 27.1.23 12:30

לאור מספר האנשים שהשתתפו במוצאי השבת האחרונה במחאה למען הדמוקרטיה שהתקיימה במרכז חורב, החליטו המארגנים, בהחלטה משותפת עם משטרת ישראל, להעביר את ההפגנה המתוכננת למחר (מוצאי שבת) בשעה 18:00, לרחבת היכל הספורט ברוממה.

על פי הערכות, בהפגנה בשבוע שעבר השתתפו כ-8,000 מפגינים, וזו הייתה ההפגנה הגדולה ביותר שנערכה בעיר מאז 2017. המשטרה נערכה לשינויים בהסדרי התנועה ובהכוונת התחבורה הציבורית לדרכים חלופיות, אולם בפועל, מספר המשתתפים הגדול אילץ את המשטרה לחסום בהדרגה את הצומת לתנועת כלי רכב, עד סגירה מלאה של הציר, מהירידה לפרויד עד לשדרות מאפו (ביציאה מבית החולים כרמל), כולל הירידה לדרך פיק"א.

 

 

במשטרה מעריכים כי להפגנה מחר יגיע מספר דומה של מפגינים, שהפעם גם יקבלו רוח גבית מיו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד), ח"כ אפרת רייטן (העבודה), פרופ' פניה עוז זלצברג, רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גור אלרואי וד"ר אליאס מטאנס.

כרזת המחאה בחיפה

כרזת המחאה בחיפה

גלי עשת בזק, ממארגני המחאה בחיפה אמרה ל"כלבו": "בהפגנה במוצאי שבת האחרונה היו מעל 8,000 איש. אנחנו מצפים להרבה יותר, כי הציבור מתעורר ואנחנו קוראים לו לצאת בהמוניו לרחובות להגן על הדמוקרטיה. אנחנו לא מתחייבים כרגע שהמעבר יהיה קבוע, אנחנו כמובן נעדכן".

שינויים בהסדרי התנועה

המשטרה נערכה עם עשרות שוטרים לשמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה החל ממחר בשעה 16.30.

ייחסמו לתנועה: צומת קרן היסוד-פלמ״ח, למעט דיירי הרחוב. לא תתאפשר חניית כלי רכב על ציר פיק"א בסמוך להיכל הספורט ותחנת דלק פז. ככל שיידרש יבוצעו חסימות גם בצמתים פיק"א, הראל, פיק"א-חנקין, פיק"א-צוללת דקר, פיק"א-קרן היסוד. התנועה תופנה לצירים חלופיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קלישה

    זה מה שקורה שאתם מפריעים לבעלי ההון לישון- אז הם מאיימים ומעבירים את ההפגנה למקום אחר

  2. חיפאית

    גועל נפש לקחת מהם את הזכויות, ותעודת זהות.
    להעביר אותם לעזה שיתחברו לאירגון המחבלים,
    יאלה נראה מה בן גביר יעשה עכשיו הכדור בידיו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר