ישראל בור הלוי עם לינוי אשרם (צילום: אקים חיפה)
ישראל בור הלוי עם לינוי אשרם (צילום: אקים חיפה)

החלום התגשם: דייר מאקים חיפה נפגש עם האלופה האולימפית

ישראל בור הלוי, 44, דייר בדירה בקהילה של עמותת אקים חיפה אשר מתמודד עם מוגבלות שכלית-התפתחותית, חלם לפגוש את המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, האלופה האולימפית מטוקיו 2020, ולהצטלם איתה. בשבוע שחלף זה סוף סוף קרה. "מאוד התרגשתי כשהיא הסכימה שנצטלם יחד", מסכם בור הלוי

פורסם בתאריך: 29.1.23 11:34

לישראל בור הלוי, 44, דייר בדירה בקהילה של עמותת אקים חיפה אשר מתמודד עם מוגבלות שכלית-התפתחותית, היה חלום – לפגוש את המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, האלופה האולימפית מטוקיו 2020. בשבוע שחלף זה סוף סוף קרה. "אני אוהד שרוף של לינוי מתחילת הקריירה שלה, ותמיד רציתי להיפגש איתה. כתבתי לה מכתב, ומאוד מאוד התרגשתי כשהיא הסכימה שנצטלם יחד", מספר בור הלוי.

ורדה אור, רכזת הדירה שבה מתגורר ישראל, מספרת על התהליך שקדם למפגש: "ישראל עובד במשרדי אקים חיפה. בחודש נובמבר הוא פנה למנהלת תחום הפנאי בעמותה עדי גלעד אסולין וביקש ממנה להשיג לו כרטיס לפסטיגל שבו מככבת אשרם. הצלחנו לגייס את הכסף לשישה כרטיסים למופע במרכז הקונגרסים, אבל אז התברר שנשארו רק כרטיסים בודדים. ישראל התקשר לקופות והצליח לשריין לנו כרטיסים מיוחדים".

 

 

לאחר שהבעיה נפתרה, כל שנותר היה לארגן את המפגש המיוחל עם אשרם. אסולין יצרה קשר עם מנהלת האירועים והמופעים של מרכז הקונגרסים ליאורה שטרן, וזו סייעה בחיבור עם אשרם. "ישראל יצא מהמפגש מאושר, שמח ועם שלוות נפש על כך שהוא הצליח להגשים את חלומו. אשרינו שזכינו לשמח אותו", מסכמת אסולין.

עמותת אקים חיפה שומרת על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ומעניקה להם שירותי חינוך וטיפול במטרה להובילם למיצוי מלא של יכולותיהם ולהשתלבות מלאה בקהילה. תוכניות העמותה זה כ-70 שנה שינו את חייהם של עשרות אלפי ילדים, בוגרים ומזדקנים עם מוגבלות, כמו גם את חייהם של בני משפחתם, באזור חיפה. העמותה מפעילה מערך דיור, בית ספר לחינוך מיוחד, מרכז יום לבוגרים, מועדון חברתי ופעילויות נוספות שמובילות לביטוי עצמי, לבחירה חופשית ולמימוש יכולותיו של האדם בקהילה שבה הוא חי כאזרח התורם לחברה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אור ונונו ורדה

    צודק,
    אכן יש אהבת חינם,
    מדהים לטפל באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית,
    מקסימים להפליא,
    פשוט אין מילים עד כמה זה מחמם את הלב
    ולא משאיר אפילו פינה אחת קרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר