העבודות בלילה בפארק מת"ם (צילום: קובי סורג'ון)
העבודות בלילה בפארק מת"ם (צילום: קובי סורג'ון)

תושבי נאות פרס התלוננו, עבודות הלילה במת"ם בוטלו

רבים מתושבי שכונת נאות פרס לא הצליחו להירדם הלילה בגלל רעשים של עבודות בנייה שעלו מפארק מת"ם הסמוך. בשל ריבוי התלונות הוחלט בעיריית חיפה להפסיק את העבודות במהלך שעות הלילה ולהעביר אותן לשעות היום: "הדוח האקוסטי שהוכן הראה כי לא צפויה בעיית רעש, אך המציאות הוכיחה אחרת"

פורסם בתאריך: 30.1.23 14:48

שנתם של תושבי שכונת נאות פרס הופרעה הלילה (בין ראשון לשני) בגלל רעשים של עבודות בנייה שעלו מפארק מת"ם הסמוך. בשל ריבוי התלונות הוחלט בעיריית חיפה להפסיק את העבודות במהלך שעות הלילה ולהעביר אותן לשעות היום.

תושב השכונה קובי סורג'ון: "אתמול בשעות הערב המאוחרות שמענו רעשים חזקים של בנייה מכיוון מת"ם. זה לא נגמר במשך שעות ארוכות. כל הלילה שמענו את הרעשים ולא הצלחנו להירדם. גם כשכבר נרדמנו, התעוררנו שוב בגלל הרעשים. הווטסאפ השכונתי התמלא בתלונות של תושבים שגם הם לא הצליחו להירדם. פנינו למוקד 106, ונענינו שיש להם אישור לעבוד עד 26 בפברואר, ורק בלילה. את האישור נתן מהנדס העיר, שזה בכלל הזוי. כנראה העבודות במהלך שעות היום מפריעות לעובדי מת"ם, אז החליטו לשים פס על תושבי השכונה".

 

 

מעיריית חיפה נמסר: "בעקבות פניות של תושבים מנאות פרס, האישור לעבודות לילה נבדק ובוטל לבקשתה של ראש העיר עינת קליש רותם. מכיוון שאתר העבודות נמצא בתוך שטח מת"ם ניתן האישור לעבודות לילה במטרה למנוע הפרעה לפעילות השוטפת של עובדי מת"ם שנמצאים בסמיכות מיידית לאתר הבנייה. הדוח האקוסטי שהוכן הראה כי לא צפויה בעיית רעש, אך המציאות הוכיחה אחרת. כאמור, בעקבות פניות של תושבים דרשה ראש העיר לבחון מחדש את האישור לעבודות הלילה. העבודות יבוצעו במהלך היום בלבד".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. כל כך משקף את המצב במדינה

    כשאתם מתנשאים ומנותקים אז זה עד הסוף. כמו בהפגנות ככה בלהרעיש בלילה לתושבים העיקר לא לפגוע בקדושי הטק ביום

  2. קלישה

    תזכרו אותי מה עשיתי בשבחכם ביום הבוחר
    יום ארי אתן להם אישור לעבוד 350 יום בשנה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר