מבנה יביל (צילום: Kmrgrbrn@gmail.com/depositphotos.com)
מבנה יביל (צילום: [email protected]/depositphotos.com)

חברה לאספקת מבנים יבילים תובעת 860,000 שקל מהעירייה

חברת האחים סלטי, שסיפקה לעיריית חיפה חמישה מבנים יבילים המשמשים כיתות בקרית שמואל, תובעת את עיריית חיפה ב-863,207 שקל על תשלום חלקי בלבד תמורת השירות שהיא סיפקה: "מסיבות השמורות עם הנתבעת ושאינן ידועות לתובעת, הנתבעת הפרה את חוזה ההתקשרות"

פורסם בתאריך: 31.1.23 16:55

חברת האחים סלטי, אשר עוסקת בביצוע עבודות קבלניות ובהכנה ואספקה של מבנים יבילים, תובעת את עיריית חיפה ב-863,207 שקל. הסיבה: תשלום חלקי בלבד על הצבה ואספקה של חמישה מתקנים יבילים שהוזמנו ממנה ואשר יועדו לשמש ככיתות בקרית שמואל.

כתב התביעה הוגש לבית משפט השלום בחיפה, וממנו עולה כי ב-3 ביוני 2020 הודיע המשכ"ל (החברה למשק וכלכלה – חברה בת של השלטון המקומי) כי עיריית חיפה החליטה להזמין מחברת האחים סלטי אספקה והצבה של חמש כיתות כפולות. כעבור שלושה שבועות חתמו החברה והעירייה על חוזה שירות לתכנון, לאספקה ולהצבה של מבנים יבילים בסכום של 1,101,658 שקל, כולל מע"מ. בחוזה נקבע כי לאחר אספקת המבנים היבילים והצבתם ישולמו לחברה 50 אחוז מהסכום שהוסכם. ב-5 באוגוסט 2020 – כחודש וחצי לאחר החתימה על החוזה – הוצבו המבנים בשטח הפרויקט, והעירייה שילמה 50 אחוז מהסכום, כלומר 550,829 שקל, והתחייבה לשלם את היתרה לאחר גמר עבודות החיבור של המבנים ומסירתם.

 

 

לפי כתב התביעה, ב-7 בספטמבר 2020 מסרה חברת אחים סלטי את כל המבנים ואף ערכה בהם שינויים לבקשתה של העירייה, אך "מסיבות השמורות עם הנתבעת ושאינן ידועות לתובעת, הנתבעת הפרה את חוזה ההתקשרות ולא שילמה את 50 האחוזים הנוספים חרף אישור העבודות והחשבון הסופי על ידי הגורמים המוסמכים. התשלום הסופי המאושר על ידי הנתבעת אשר לא שולם הוא בסך של 645,206 שקל".

נוסף על כך תובעת החברה גם חשבון חריגים בסך של 131,000 שקל והפרשי הצמדה וריבית, ובסך הכל 863,207 שקל.

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר