סערה (צילום: zstockpjotos/depositphotos.com)
סערה (צילום: zstockpjotos/depositphotos.com)

טמפרטורות נמוכות, גשם כבד והרבה רוח: ברברה בדרך

הסערה ברברה צפויה להגיע לישראל מחר בבוקר. הרוח הכי חזקה צפויה ביום שני, הכי הרבה גשם יירד ביום שלישי, והכי קר יהיה ביום רביעי. הטמפרטורות החזויות בחיפה: 12-16 מעלות בשני, 11-13 מעלות בשלישי ו-9-12 מעלות ברביעי. כמויות הגשמים צפויות להיות גבוהות: 16 מ"מ בשני, 18 מ"מ בשלישי ושמונה מ"מ ברביעי

פורסם בתאריך: 5.2.23 18:10

הסערה ברברה צפויה להגיע לישראל מחר (שני) בשעות הבוקר, כאשר הגשם ילווה ברוחות חזקות מאוד עם משבי רוח של עד 80 קמ"ש. מחר צפויה גם ירידה משמעותית בטמפרטורות, והשלג שירד בחרמון בסוף השבוע עשוי להגיע גם לפסגות הגבוהות של רמת הגולן והרי הגליל. לפי התחזית העדכנית, הסופה תחלוף ביום רביעי.

הרוח הכי חזקה צפויה ביום שני, הכי הרבה גשם יירד ביום שלישי, והכי קר יהיה ביום רביעי. הטמפרטורות החזויות בחיפה: 12-16 מעלות בשני, 11-13 מעלות בשלישי ו-9-12 מעלות ברביעי. כמויות הגשמים צפויות להיות גבוהות: 16 מ"מ בשני, 18 מ"מ בשלישי ושמונה מ"מ ברביעי.

מטה החירום של עיריית חיפה נערך לסערה, ויחידות המטה העירוניות ערוכות לטיפול בהצפות, לחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כגון עצים, עמודי תאורה, שלטים ורמזורים שעלולים לעוף כתוצאה מהרוח העזה הצפויה. לצורך כך הועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף, לפתיחת צירי תנועה ולחיתוך ופינוי מהיר של עצים.

העירייה מבקשת מהתושבים לחזק דודי שמש, סככות, עציצים ואדניות על גגות ועל מרפסות, ולהתרחק ככל הניתן מעצים, מעמודים ומחפצים שעלולים לעוף כתוצאה מהרוחות החזקות.

 

 

לנוכח התחזית למזג אוויר סוער, החל ממחר תפעל חברת החשמל במתכונת חרום. החברה דחתה את העבודות המתוכננות, תגברה את צוותי השטח, פעלה לכשירותו של הציוד הכבד, פרשה גנרטורים במקומות הגבוהים, ותגברה את המענה במוקד הטלפוני 103 ובפלטפורמות השירות בדיגיטל. החברה מבקשת מהציבור להרחיק חפצים ולקבע לקרקע פריטים שעלולים לפגוע ברשת החשמל.

מחברת החשמל נמסר כי צוותים של החברה ערוכים לתקן את הנזקים ואת התקלות מהר ככל שניתן כדי להחזיר את אספקת החשמל לסדרה. אם כתוצאה מהרוחות ייקרעו חוטי חשמל, הציבור מתבקש לנהוג בזהירות ולהודיע על כך מיד לחברת החשמל באתר האינטרנט של החברה, בווטסאפ 055-7000103, במוקד השירות 103 או בדף הפייסבוק.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר