רעידת האדמה בטורקיה (צילום: casarda/depositphotos.com)
רעידת האדמה בטורקיה (צילום: casarda/depositphotos.com)

הקהילה האחמדית נרתמת לסייע לנפגעי רעידת האדמה בטורקיה

האמיר מוחמד שריף, מנהיג העדה האחמדית בחיפה, מחפש 50 אוהלים של 3X3 מטרים לאנשים שאיבדו את ביתם: "זה צורך שעלה מהשטח. מדובר באוהלים שמיועדים להישלח לאסקנדרון לאנשים שנותרו ללא קורת גג. בינתיים אני מחפש, וגם פרסמתי פוסט בפייסבוק, אבל עדיין לא מוצא"

פורסם בתאריך: 9.2.23 10:52

קהילת האחמדים בחיפה מתגייסת לסייע לנפגעי אסון רעידת האדמה בטורקיה, ומנהיג הקהילה האמיר מוחמד שריף מחפש 50 אוהלים של 3X3 מטרים לאנשים שאיבדו את ביתם.

האמיר שריף: "זה צורך שעלה מהשטח. מדובר באוהלים שמיועדים להישלח לאסקנדרון לאנשים שנותרו ללא קורת גג. בינתיים אני מחפש, וגם פרסמתי פוסט בפייסבוק, אבל עדיין לא מוצא".

 

 

על ההירתמות לסיוע מספר האמיר שריף: "לנו האחמדים יש ארגון שנקרא האנושות קודם – Humanity First – והאנשים שלנו כבר נמצאים בשטח. הם הגיעו מקנדה, מארצות הברית, מאנגליה ומגרמניה, וכולם מתנדבים מהקהילה האחמדית. הם ביקשו עזרה מהקהילה באוהלים, ואנחנו מחפשים. זו תהיה התרומה של הקהילה האחמדית בחיפה לארגון, כמו כל הקהילות האחמדיות בעולם".

עוד אמר האמיר שריף: "האנושות קודם. אם חס וללילה יקרה גם לנו משהו, אלוהים ישלח לנו מי שיעזור לנו. אתמול היתה אצלנו רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בסולם ריכטר. אנחנו חייבים להירתם כולנו לעזרה".

 

האמיר מוחמד שריף (צילום: שאדי שלש)

האמיר מוחמד שריף (צילום: שאדי שלש)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר