חגיגת יום הולדת 99 לאריה נודל (צילום: ועד קרית חיים)
חגיגת יום הולדת 99 לאריה נודל (צילום: ועד קרית חיים)

ועד קרית חיים חגג יום הולדת 99 לתושב הקריה

אריה נודל נולד בשנת 1924 בחיפה והגיע לקרית חיים בעקבות האהבה. לפני שלוש שנים נפטרה אשתו רבקה, וחברי ועד קרית חיים הפתיע אותו לרגל יום הולדתו ה-99 באירוע מרגש בביתו עם בלונים, עם פרחים וכמובן עם עוגה לציון גילו המופלג. נודל: "הלוואי שנחגוג גם בשנה הבאה, ושרק נהיה בריאים"

פורסם בתאריך: 13.2.23 13:48

ועד קרית חיים הפתיע את תושב הקריה אריה נודל, שחגג יום הולדת 99, וערך לו אירוע מרגש בביתו עם בלונים, עם פרחים וכמובן עם עוגה לציון גילו המופלג.

נודל נולד בשנת 1924 בחיפה. הוא הגיע לקרית חיים בעקבות האהבה לרבקה, בת הקריה, ונישא לה. לפני שלוש שנים נפטרה רבקה.

יו"ר ועד קרית חיים צילה ברוך: "הגענו לביתו של נודל עם פינוקים ועם פרחים כדי לרומם את רוחו, לברך אותו ולהוקיר לו תודה, ואיחלנו לו שנגיע לחגוג איתו בשמחה גדולה את יום הולדתו ה-100. ההתרגשות היתה גדולה. נודל סיפר לנו סיפורים מרתקים על ימים עברו בקרית חיים וחשף אותנו לתחביב שאימץ עם יציאתו לגמלאות – אמנות הוויטראז'".

 

 

עוד אמרה ברוך: "אנו מוקירים ומעריכים את מקימי הקריה ואת ותיקיה אשר חיים בקרבנו, ונעשה כל שניתן כדי לשמור איתם על קשר, לשמח אותם ולהקל עליהם אם צריך. מכיוון שאין לנו פרטים על הגילאים של תושבי הקריה, אנחנו קוראים לאנשים לעדכן אותנו על בני משפחה, על חברים ועל שכנים שמגיעים לגבורות כדי שנוכל לחגוג להם כפי שמגיע להם".

נודל אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "פשוט השתגעתי מזה. מתי ראית דבר כזה? הביאו עוגה, הדליקו נרות, היו בלונים – כל מה שצריך להיות בחגיגת יום הולדת. התרגשתי מאוד. הלוואי שנחגוג גם בשנה הבאה, ושרק נהיה בריאים".

 

אריה נודל חוגג יום הולדת 99 (צילום: ועד קרית חיים)

אריה נודל חוגג יום הולדת 99 (צילום: ועד קרית חיים)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר