מחלקת האבידות והמציאות בתחנת מרכזית המפרץ (צילום: רכבת ישראל)
מחלקת האבידות והמציאות בתחנת מרכזית המפרץ (צילום: רכבת ישראל)

חדש ברכבת מרכזית המפרץ: מחלקת אבידות ומציאות

רכבת ישראל פתחה מחלקת אבידות ומציאות בתחנת מרכזית המפרץ, שתהווה סניף נוסף למרכז האבידות והמציאות המרכזית בתחנת תל אביב סבידור מרכז. בדרך זו, אומרים ברכבת, תיחסך לנוסעים המתגוררים באזור חיפה והקריות שאיבדו פריט ברכבת את הנסיעה לתל אביב כדי לאסוף אותו

פורסם בתאריך: 12.3.23 17:33

שכחתם תיק בקרון? איבדתם ארנק בתחנה? רכבת ישראל פתחה מחלקת אבידות ומציאות בתחנת מרכזית המפרץ, שתהווה סניף נוסף למרכז האבידות והמציאות המרכזית שנמצא בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ואשר תשמש מרכז שירות אזורי. בדרך זו, אומרים ברכבת, תיחסך לנוסעים המתגוררים באזור חיפה והקריות שאיבדו פריט ברכבת את הנסיעה לתל אביב כדי לאסוף אותו.

בהנהלת הרכבת מציינים כי בכל חודש מגיעים כ-200 פריטים שאבדו למרכז האבידות והמציאות בתל אביב. המחלקה החדשה במרכזית המפרץ תפעל במקביל למרכז בתל אביב בימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-8:00, ויישלחו אליה פריטים אבודים של תושבי חיפה והצפון שנאספו במהלך השבוע מהרכבות ומהתחנות.

 

 

הנהלת הרכבת: "רכבת ישראל רואה בהחזרת האבידות המשך ישיר לשירות עבור נוסעי הרכבת, וכל עובדי החברה מוכוונים למתן שירות זה. ברכבת ממליצים לכל נוסע להצמיד שם וטלפון לחפציו כדי שניתן יהיה להחזיר את האבידה במהירות וביעילות, ובכל מקרה להיערך לירידה מהרכבת טרם ההגעה לתחנה המבוקשת על מנת שלא למהר ובכך להסתכן באיבוד חפצים".

ברכבת קוראים לנוסעים "לא להתייאש אם הם מאבדים חפץ כלשהו. במקרה כזה מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת בטלפון 5770* שלוחה 3 או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. אם החפץ שאבד נמצא במחלקה, הנוסע יוזמן לאסוף את האבידה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר