העבודות בגשר ההגנה (צילום: התאגיד העירוני יפה נוף)
העבודות בגשר ההגנה (צילום: התאגיד העירוני יפה נוף)

שיקום גשר ההגנה: חסימות חלקיות בשעות הלילה

עיריית חיפה הודיעה כי במסגרת עבודות לשיקום גשר ההגנה, שאותן מבצע התאגיד העירוני יפה נוף, נתיבי הנסיעה בכביש 2 ייחסמו לתנועה באופן חלקי החל בשבוע הבא בימים ראשון-חמישי בשעות הלילה. השינויים בהסדרי התנועה יתבצעו לפי הצורך בימים ראשון-חמישי, והם צפויים להימשך כארבעה חודשים

פורסם בתאריך: 16.3.23 14:57

עיריית חיפה הודיעה היום (חמישי) כי במסגרת עבודות לשיקום גשר ההגנה, נתיבי הנסיעה בכביש 2 ייחסמו לתנועה באופן חלקי החל בשבוע הבא.

מהעירייה נמסר כי במסגרת פעילותה לסקירה, לשיקום ולאחזקה של גשרים בעיר, היא החלה בחודשים האחרונים בביצוע עבודות לשיקום גשר כביש ההגנה, אשר מחבר בין כביש 2 לכביש 4. העבודות, המבוצעות על ידי העירייה באמצעות התאגיד העירוני יפה נוף, מתבססות על סקירה ותכנון של מהנדסי בניין המתמחים בשיקום גשרים, ונועדו לשפר את מצבו ההנדסי של הגשר לשמירת בטיחותם של משתמשי הדרך.

 

 

לצורך העבודות ייחסמו כאמור נתיבי הנסיעה בכביש 2 לצפון ולדרום לסירוגין בשעות הלילה. סגירת הנתיבים תיעשה באופן חלקי בלבד, והתנועה לשני הכיוונים תישאר פתוחה במהלך ביצוע העבודות. השינויים בהסדרי התנועה יתבצעו לפי הצורך בימים ראשון-חמישי, והם צפויים להימשך כארבעה חודשים.

 

גשר ההגנה (צילום: התאגיד העירוני יפה נוף)

גשר ההגנה (צילום: התאגיד העירוני יפה נוף)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יורם

    איזה מזל שהשנה יש בחירות לעירייה. 4 שנים לא השקיעו שקל אחד בתשתיות הרעועות. עכשיו מתקנים גשרים, סוללים כבישים אבל החזירים עדיין כאן, הלכלוך ברחובות עדיין כאן והכל כמו שהיה, בארבע שנים דבר לא נעשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר