עובדי החברה הכלכלית לחיפה ביום המעשים הטובים (צילום: יח"צ)
עובדי החברה הכלכלית לחיפה ביום המעשים הטובים (צילום: יח"צ)

יום אחד בשנה: עובדי החברה הכלכלית לחיפה התפנו לעבודות גינון

עובדי החברה הכלכלית נרתמו לפעילות למען הקהילה במסגרת יום המעשים הטובים, התייצבו במעון הוד לבעלי מוגבלויות במושבה הגרמנית, וביחד עם דיירי הבית חידשו את החממה במקום

פורסם בתאריך: 20.3.23 00:30

במסגרת "יום המעשים הטובים" נרתם צוות החברה הכלכלית לחיפה לפעילות משמעותית למען הקהילה בעיר. השנה התנדבו עובדי החברה הכלכלית במעון הוד במושבה הגרמנית, המהווה מסגרת לאנשים עם תסמונת של עיכוב התפתחותי שכלי בכל הגילאים. העובדים התגייסו בהרכב מלא על מנת לחדש את החממה במקום. הם שתלו צמחי נוי, זרעי תבלין וצמחי מרפא, כשכל הפעילות בוצעה בשיתוף פעולה מלא עם דיירי המעון.

 

 

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף: "במהלך השנה אנחנו עסוקים בפיתוח כלכלי של העיר, ולכן חשוב לנו מאוד פעם בשנה לקחת פסק זמן מהעבודה השוטפת ולעסוק בפעילות חברתית נטו לטובת הקהילה בחיפה. זו מסורת של שנים ארוכות בחברה, והשנה היה מרגש במיוחד להתנדב במעון שהוא בית חם לבעלי מוגבלויות ולבצע את פעילות הגינון ביחד עם דיירי הבית. נעשה ככל האפשר להמשיך ולתרום לקהילה בחיפה מעבר לקידום העסקים בעיר".

יום המעשים הטובים, המופעל על ידי עמותות רוח טובה, הוא יום שיא של פעילות חברתית קהילתית המתבצעת לאורך כל השנה על ידי אלפי מתנדבים בכל הארץ. את היום הייחודי הזה יזמה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והוא מתקיים בסיוע הרשויות המקומיות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נראה כמו יחסי ציבור סתמיים

    אם לא הייתה כתבה לתקשורת האם עדיין היו עושים את היום הזה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר