קרית אליעזר (צילום: בועז כהן)
קרית אליעזר (צילום: בועז כהן)

בהלה בקרית אליעזר ובבת גלים: מתחזים לשוטרים ודופקים על הדלתות

בימים האחרונים הולכים וגוברים דיווחים בקרית אליעזר ובבת גלים על שני אלמונים לבושי שחורים שמזדהים כשוטרים ומתדפקים על הדלתות. המקרים שעליהם מדווחים התושבים מעוררים בהלה וטענות לפגיעה נוספת בביטחון האישי, והמלצה גורפת לא לפתוח את הדלת לזרים

פורסם בתאריך: 27.3.23 07:57

בהלה בקרב תושבי קרית אליעזר ובת גלים: בימים האחרונים הולכים וגוברים דיווחים בשתי השכונות על צמד אלמונים לבושים בשחור שמזדהים כשוטרים ומתדפקים על דלתות הבתים. המקרים שעליהם מדווחים התושבים בקבוצות הווטסאפ השכונתיות מעוררים בהלה וטענות לפגיעה נוספת בביטחון האישי, וההמלצה הגורפת בקבוצות היא לא לפתוח את הדלת לאיש עד שמוודאים את זהותו.

באחד מהמקרים דפקו שני גברים על הדלת של אחד מבתי הכנסת בקרית אליעזר, הזדהו כשוטרים וביקשו להיכנס. "המנקה סירבה להכניס אותם, והם נעלמו מהמקום", אמר אחד מהמתפללים במקום ל"כלבו – חיפה והקריות".

אוקסנה, תושבת קרית אליעזר, סיפרה: "במקרה שלי זה היה בן אדם אחד. הוא לבש בגדים כהים ודפק בדלת. שאלתי מי זה, והוא אמר שהוא מהמשטרה. שאלתי מה הוא רוצה, והוא אמר שהוא רוצה לשאול שאלה. לא פתחתי את הדלת. אמרתי שאני מתקשרת למשטרה, ואז הוא אמר שהוא הולך. זה היה בסביבות השעה 21:00 בערב. כעבור כמה ימים ראיתי שזה קרה לעוד מישהו, אז התקשרתי למשטרה, ושם אמרו לי להגיש תלונה מקוונת. זה מה שעשיתי".

 

 

דניאל שלוש כתב בקבוצת הפייסבוק "קרית אליעזר – הבית שלי": "תושבי קרית אליעזר והסביבה, תנעלו דלתות בבית ולא לפתוח לאנשים שאתם לא מכירים. מסתובבים גברים בעלי חזות מזרחית, לבושים בגדים כהים, עם מבטא ערבי בטענה שהם משטרה והם רוצים לשאול כמה שאלות. ברגע שאומרים להם 'אנחנו מזמינים משטרה', הם פשוט בורחים. תהיו ערניים"

יו"ר ועד קרית אליעזר ורד חנין: "אנשים כתבו בקבוצת הווטסאפ השכונתי על מקרים כאלו וביקשו להיזהר. אסור לפתוח את הדלת לזרים, נקודה".

אודליה אבוטבול, תושבת בת גלים: "אני מבוהלת. אני אם יחידנית, והמשטרה היא הגורם שאני אמורה לסמוך עליו. עכשיו איך אדע כשדופקים לי בדלת אם אלה באמת שוטרים או מתחזים. אנשים מבוהלים בעקבות כל המקרים, וחייבים לטפל בזה. אני לא אפתח את הדלת גם אם יגידו לי שזו משטרה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "האירוע אינו מוכר. טרם התקבלה תלונה בתחנת חיפה. לכשתתקבל התלונה, האירוע יטופל בהתאם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אליהו

    …..מישהו דפק בדלת של שכנן לבקש כוס סוכר בקריית אליהו…
    כולבו: בהלה בקריית אליהו – מתחזים לשכנים ומבקשים כוס סוכר

  2. סיון אסיף

    חייבים לנעול את הדלת הראשית לבניין ולקבוע קוד כניסה שיהא ידוע רק לדיירי הבניין ולמי שאין דלת כניסה ראשית שיתקין דלת כניסה אחרת יכול להיות אסון בפרט אם בבית יש זקנים וזקנות נשים בודדות או עולים חדשים שאינם מבחינים בין מבטא ערבי לישראלי. חובה לזמן פגישות וועד בית ולהסביר את זה לכל הדיירים.

  3. דניאל

    פשוט מאוד אם זה שוטר הוא חייב להיות על מדים או עם כובע משטרתי ולהציג לכם תעודת שוטר ואת כל זה אפשר דרך עינית הדלת לדרוש ולראות על מנת לדעת.

  4. סברס

    מספר מקרים בטוח הודיעו עוד אנשים חוץ מזו שכתבה ששלחה תלונה מכוונת למשטרה
    והמשטרה לא יודעת על מה מדובר ?????
    כנראה יתעוררו לאחר שיהיה פה האסון .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר