הטיפול בצעירה ובחובש (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)
הטיפול בצעירה ובחובש (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)

חובש איחוד הצלה נפצע בינוני, תוך טיפול בפצועה

בזמן טיפול בנערה בת 18 שנפלה מגובה במהלך טיול ונחבלה קשה ברגלה, חובש איחוד הצלה נפל מגובה של שלושה מטרים ונחבל בראשו. מסוק של חיל האוויר עם צוות לוחמי 669 פינה את הנערה לקריה הרפואית רמב"ם, וניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה גם את החובש לאותו בית חולים

פורסם בתאריך: 26.3.23 15:18

מתנדבי יחידת החילוץ גליל-כרמל של משטרת ישראל ביצעו היום (ראשון) חילוץ שהוגדר "חילוץ רפואי דחוף מאוד" בנחל בוסתן בשמורת הכרמל.

המידע הראשוני שקיבלה יחידת החילוץ היה על נערה בת 18 מבית יהושע שנפלה מגובה במהלך טיול ונחבלה קשה ברגלה. צוות מחלצים חבר לפצועה בשטח, ופראמדיק היחידה העניק לה טיפול רפואי. בשל אופי הפציעה הוחלט להזניק מסוק, ולמקום הגיע מסוק של חיל האוויר עם צוות לוחמי 669, שפינה את הנערה באמצעות כבל למסוק והטיס אותה להמשך בדיקות וטיפול בקריה הרפואית רמב"ם.

תוך כדי טיפול רפואי בפצועה, חובש איחוד הצלה שנכח במקום מעד, נפל מגובה של שלושה מטרים ונחבל בראשו. צוות רפואי טיפל בו והגדיר אותו כפצוע בינוני. הוא פונה מהשטח אל ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינתה גם אותו לרמב"ם.

 

 

ניר הורשקיבץ', מחלץ ביחידת החילוץ גליל-כרמל ופקח של פארק הכרמל ברשות הטבע והגנים: "לאחר שקיבלנו דיווח על נפילה מגובה של ילדה בנחל בוסתן הגעתי ביחד עם מחלץ נוסף לתחתית הנחל, והתחלנו לטפל בפצועה. במקביל הוזנק מסוק של חיל האוויר בשל חומרת הפציעה ותנאי השטח הקשים. בזמן הטיפול, אחד מאנשי כוחות ההצלה החליק בעצמו מגובה של כשלושה מטרים, נפגע בראשו, טופל במקום וחולץ גם הוא על ידי צוות היחידה אל מחוץ לנחל לטיפול מד"א. הפצועה פונתה במסוק של חיל האוויר".

 

הטיפול בצעירה (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)

הטיפול בצעירה (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר