טיול בטבע בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
טיול בטבע בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

העירייה וקבוצת "בשבילי חיפה" מזמינות את התושבים לטיולים בטבע העירוני

במסגרת המיזם "אביב בוואדיות חיפה", שמתקיים בשיתוף עם החברה להגנת הטבע ועם עמותת ירוק בלב, יובילו תושבים מתנדבים עשרה סיורים בנחלים ובוואדיות של העיר בסופי השבוע של חודש אפריל. ההשתתפות בטיולים היא בחינם, אך נדרש רישום מראש באתר העירייה

פורסם בתאריך: 27.3.23 08:39

עיריית חיפה וקבוצת הפייסבוק "בשבילי חיפה" שמובילה טיולים וסיורים בטבע העירוני של חיפה מזמינות את תושבי העיר לצאת לסיורים בטבע בחינם במהלך סופי השבוע של חודש אפריל.

המיזם נקרא "אביב בוואדיות חיפה" והוא מתקיים בשיתוף עם החברה להגנת הטבע ועם עמותת ירוק בלב. במסגרת המיזם יובילו תושבים מתנדבים עשרה סיורים בנחלים ובוואדיות של העיר. המארגנים מציינים כי ההשתתפות בטיולים היא ללא עלות, אך נדרש רישום מראש באמצעות קישור באתר העירייה.

 

 

המסלולים הם: מנחל אזוב לנחל שיח, שבת, 1 באפריל; שביל יפתח, שישי, 7 באפריל; שביל יער רמת אלון, שבת, 8 באפריל; ראש מיה, שישי, 14 באפריל; נחל לוטם, שבת, 14 באפריל; שביל החלבלובים, שבת, 15 באפריל; ואדי אחוזה, שישי, 21 באפריל; פרפרי האביב בכרמל, שבת, 22 באפריל; גבעת העזים, שישי, 28 באפריל; ונחל זיו, שבת, 29 באפריל. הסיור לאתר הארכיאולוגי ראש מיה יתקיים בשיתוף עם רשות העתיקות, יכלול הליכה במסלול מעגלי ויסתיים בפעילות לילדים ולהורים בנושא מטבעות החשמונאים. כל הטיולים יתקיימו בשעות הבוקר למעט שביל החלבלובים שיתחיל בשעה 16:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר