המשלחת מברזיל מתארחת בחברה הכלכלית (צילום: באדיבות החברה הכלכלית)
המשלחת מברזיל מתארחת בחברה הכלכלית (צילום: באדיבות החברה הכלכלית)

משלחת מברזיל מטעם המכון הבינלאומי למנהיגות התארחה בחברה הכלכלית

משלחת של 16 אנשי עסקים ותעשיינים בכירים מטעם המכון הבינלאומי למנהיגות התארחה השבוע בחברה הכלכלית. המשלחת הגיעה לחיפה על מנת לעמוד מקרוב על פיתוח העיר ועל ההזדמנויות העסקיות הגלומות בה, וזאת לצורך שיתופי פעולה עתידיים

פורסם בתאריך: 30.3.23 15:39

16 אנשי עסקים, תעשייה וטכנולוגיה בכירים מברזיל נחתו השבוע בארץ כדי ללמוד בקורס מיוחד של יזמות וחדשנות מטעם המכון הבינלאומי למנהיגות.

חברי המשלחת התרשמו מהביקור וציינו את שיתוף הפעולה המוצלח בין המגזר העסקי למגזר הציבורי. כמו כן הם התרשמו מהעיר, ממקורות התעסוקה בכלל ובהייטק בפרט, וממוסדות האקדמיה בה. חברת המשלחת הבכירה טוניה מאנסאני, נשיאת העיר פונטה גרוסה, אף הציעה לבחון שיתוף פעולה בין הפארקים בשתי הערים.

 

 

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף, שאירח את המשלחת, סקר בפני המשתתפים את פעילותה של החברה הכלכלית בפארק מת"מ, בפארק המדע וההייטק ובאיצטדיון סמי עופר, ואת פעילותה של החברה הבת היי סנטר.

"שמחנו מאוד לארח בחיפה משלחת בינלאומית, גם לצורך למידה הדדית וגם לצורכי שיתופי פעולה עתידיים", אמר שחף, "היה לי חשוב להדגיש בפני האורחים את חלקה של החברה בפיתוח מנועי צמיחה כלכליים וביצירת מקומות תעסוקה איכותיים עבור ההון האנושי המצוין שיש בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר