גל ימניצקיי ז"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק שלו)
גל ימניצקיי ז"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק שלו)

גל ימניצקיי, מנהל קבוצת "הורים בחיפה" הלך לעולמו בנסיבות טרגיות

מותו הטרגי של גל ימניצקיי היכה בהלם את חיפה. הוא עבד בבז"ן, היה רכז שבט בצופי ים וגולש, וניהל ביחד עם אשתו את אחת מקבוצות הפייסבוק המשמעותיות בעיר - "הורים בחיפה (ולא רק)". חבריו מספרים שהוא היה אדם שמח וחייכן, אופטימי, מצחיק וטוב לב. ימניצקיי נקבר בבית העלמין בתל רגב

פורסם בתאריך: 1.4.23 17:06

הלם בחיפה: גל ימניצקיי, המנהל של אחת מקבוצות הפייסבוק המשמעותיות בעיר – "הורים בחיפה (ולא רק)" – הלך לעולמו בנסיבות טרגיות ונקבר ביום שישי בבית העלמין בתל רגב.

ימניצקיי עבד בבז"ן במשך שנים רבות והיה מוכר בעיר גם בזכות אהבתו לגלישת גלים וגם בשל היותו רכז שבט בצופי ים, אשר תחתיו התחנכו מאות חניכים. גם המתאמנים והמאמנים הרבים בהולמס פלייס סניף גרנד קניון לאורך יותר מעשור מעידים עליו כעל אדם שמח וחייכן, אופטימי, מצחיק וטוב לב. 

לניהול קבוצת "הורים בחיפה (ולא רק)", אשר בה כ-44,500 חברים, הצטרף ימניצקיי בחודש מאי 2015, כשלוש שנים לאחר שאשתו נטע רותם ימניצקיי פתחה אותה. למרות מספר המשתתפים הגדול, הקבוצה מנוהלת עם הרבה כבוד לחברים, ללא שיימינג וללא דיס-המלצות. פוסטים שמריחים כפייק ניוז או כתיאוריית קונספירציה אינם מאושרים בה, כך שהיא מוכרת כקבוצה "נקייה".

 

 

עם פרסום מודעת האבל על מותו, שאותה העלתה אשתו בדף הפרטי שלה, החלו להופיע ברחבי הרשת פוסטים לזכרו של ימניצקיי.

"אלוהים נתן ואלוהים לקח, כמה קשה לכתוב עליך בלשון עבר", כתב אברהם אבישי פרץ, "היית דמות כל כך דומיננטית, בן אדם כל כך מצחיק שאוהב את החיים. היית חבר ואיש יקר עבורי, הכימיה וההומור שהיו ביננו זה משהו שרק שנינו נבין. התבשרנו בבשורה האיומה מכל, ונשאר לנו רק לעכל, לכבד אותך בדרכך האחרונה ולהנציח את שמך. הלב נשבר לרסיסים, יהי זכרך ברוך, חבר יקר".

אביב קשת, חבר קרוב שעובד גם הוא בבז"ן ואשר תיעד לאורך השנים המון חוויות משותפות לו ולימניצקיי בימי גיבוש, בהופעות ובנסיעות לחו"ל, כתב: "חבר יקר שלי, אני לא מאמין שלא אראה אותך שוב. תודה רבה על עשר שנים של חבר אמת. תמיד אזכור אותך עם החיוך הגדול שלך ועם הלב הרחב שתמיד עזר לכל אחד. תנוח על משכבך בשלום ותשמור עלינו מלמעלה. אוהב וכבר מתגעגע מאוד".

 

מודעת האבל על מותו של גל ימניצקיי

מודעת האבל על מותו של גל ימניצקיי

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. טוסקין

    נסיבות טראגיות זה בד״כ התאבדות.
    היה משהו ברכבת לפני תחנת ק.חיים שבוע שעבר..
    לא רומז כלום! סתם עושה אחד ועוד אחד
    תנצבה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר