המדרגות החסומות בדרך יד לבנים
המדרגות החסומות בדרך יד לבנים

בשל סכנה בטיחותית: נחסמו מדרגות וכביש בדרך יד לבנים

עיריית חיפה חסמה את מדרגות הגישה בין המפלס העליון בדרך יד לבנים למפלס התחתון שבו ממוקמים בניינים מס' 200 ו-202, את החלק התחתון של המדרגות ומקטע של כביש, וזאת בשל סכנה בטיחותית שהתגלתה בחומה שבין המפלסים. תושבת הרחוב: "זה כבר שבועיים ככה ולא נראה שיש צפי לטיפול"

פורסם בתאריך: 2.4.23 07:59

לפני כשבועיים חסמה עיריית חיפה את מדרגות הגישה בין המפלס העליון בדרך יד לבנים למפלס התחתון שבו ממוקמים בניינים מס' 200 ו-202, וכמו כן נחסמו החלק התחתון של המדרגות ומקטע של כביש. הסיבה: סכנה בטיחותית שהתגלתה בחומה הגבוהה שבין המפלס העליון לתחתון.

תושבי הרחוב תוהים כיצד זה כבר שבועיים איש לא מטפל במפגע, ומתלוננים כי בשל החסימה והגידור הם נאלצים לצעוד כברת דרך ארוכה כדי להגיע לבתיהם.

 

הכביש החסום בדרך יד לבנים

מקטע הכביש החסום בדרך יד לבנים

 

 

"לפני שבועיים ראינו שהציבו גדרות שחוסמות את החניות למטה ואת המדרגות מהמפלס העליון לתחתון", אמרה מימי פרץ, תושבת הרחוב, "פניתי לדיירים כדי לדעת על מה ולמה החסימה, והם אמרו שהיו פה אנשים מהעירייה ואמרו שהקיר מסוכן ועומד להתמוטט. הפניתי את תשומת לבם של שאר הדיירים שלא יתקרבו ושזה מקום מסוכן. לא ראיתי שיש סדקים בחומה. בכל מקרה, הגידור לא יעזור אם החומה תתמוטט כי היא גבוהה מאוד. אם משהו ייפול מהחומה, זה עלול להרוג מישהו. זה מסוכן מאוד".

פרץ מדגישה את הצורך לטפל במפגע לאלתר: "זה כבר שבועיים ככה ולא נראה שיש צפי לטיפול. צריך שיתקנו את זה ויטפלו בזה כמו שצריך. חסמו, גידרו, השאירו את זה ככה והלכו. האם זה ייתכן? זו פשוט רשלנות. מה, מחכים שיקרה אסון? שילד יעבור ותיפול עליו אבן מלמעלה? למה הם מחכים? בנוסף לכך, כדי להגיע לבניינים התחתונים צריך לרדת מאותן המדרגות. עכשיו צריך לעשות את כל הסיבוב ולהגיע עד למקווה שנמצא בחלק העליון של הרחוב כדי להגיע לבתים. מסכנים האנשים, ובעיקר המבוגרים. אם יודעים שיש סכנה, למה לא מטפלים בזה מהר? כמה זמן עוד נחכה שיטפלו בזה?".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "הקיר התומך נבדק בימים אלה על ידי מהנדס מבנים (קונסטרוקטור) ויועץ קרקע. עד לקבלת חוות דעת מקצועית אם נדרש חיזוק כלשהו לקיר, הוחלט לנקוט משנה זהירות ולחסום את החניות מעל ומתחת לקיר, וזאת כאמור מטעמי זהירות מונעת".

 

החסימה בדרך יד לבנים

החסימה בדרך יד לבנים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חמשושלייקס

    הבעיה היא שאסור גם להלך על המדרכה כי היא תקרוס עם הקיר עצמו.

  2. להגדיר את כל חיפה "בסכנת התמוטטות"

    העיקר מעל עשו כסת"ח של מריחת אספלט בלי לבדוק את כל הקיר התומך
    מי אמר עיריית חיפה ולא קיבל עיריית חרפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר