ההיערכות לסערה (צילומים: דוברות עיריית חיפה)
ההיערכות לסערה (צילומים: דוברות עיריית חיפה)

עיריית חיפה נערכת לסערה

בשעות הלילה תועלה רמת הכוננות של צוותי החירום של עיריית חיפה. לפי תחזית השירות המטאורולוגי צפויים החל בשעות הבוקר המוקדמות כמויות גדולות של גשם שיגיעו עד ל-55 מ"מ ומשבי רוח חזקים שיגיעו למהירות של עד 70 קמ"ש. יחידות התפעול והחירום העירוניות יתוגברו

פורסם בתאריך: 11.4.23 12:50

בתום ישיבת הערכת מצב שקיים הבוקר (שלישי) ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה אוהד דורפמן הוחלט כי החל בשעות הלילה תועלה רמת הכוננות של צוותי החירום לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי ביממה הקרובה. לפי תחזית השירות המטאורולוגי צפויים מחר החל בשעות הבוקר המוקדמות צפויים כמויות גדולות של גשם שיגיעו עד ל-55 מ"מ ומשבי רוח חזקים שיגיעו למהירות של עד 70 קמ"ש.

מזג האוויר הסוער עלול לגרום להצפות, לקריסה של עצים, רמזורים וקירות תומכים, ולנזקים בחופי הרחצה. יחידות התפעול והחירום העירוניות יתוגברו עד ליום חמישי בבוקר ויהיו בכוננות מוגברת לפינוי סחף, לטיפול בהצפות ובחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה ורמזורים.

 

 

עובדי מחלקת הדרכים ייערכו לטפל באופן מיידי בבורות ובמכשולים אחרים שעשויים להיווצר בכבישים, ולשם כך יוצבו בכוננות גם צוותי שאיבה לניקוז מים ולמקרים של פריצות ביוב. כמו כן יועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה. פקחי העירייה יסייעו אף הם במתן סיוע לתושבים בהתאם לצורך. המוקד העירוני 106 יפעל במתכונת מתוגברת לקליטת פניות התושבים ולהעברתן לטיפול צוותי החירום.

בישיבת הערכת המצב ביקש דורפמן לפנות לתושבים בבקשה לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה, ובהם דודים, קולטנים, אנטנות, אדניות ועציצים, ולנקות את המרזבים. כמו כן פונה העירייה לנהגים בבקשה לנהוג בזהירות ולדווח למוקד העירוני על דרי רחוב או על כל אדם אחר שעשוי להזדקק לסיוע.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. קלישה

    נערכנו. טיפחנו .ביצענו והינה סוף סוף יש לנו משהו להראות- בזכות הטיפוח קיר תומך בדרך יד לבנים נפל( התכנון היה בסערה הקודמת כאשר היו הרבה גשמים ולא בקיץ אבל זה מה יש) בראשון נקבל צל"ש

  2. הבנו הבנו

    היום קורס קיר תומך ענק מחר יקרוס גשר שלם עם אוטובוס עם 50 נוסעים.
    ואז יוכלו לקבל המון ראיונות בתקשורת… שיטת יהב בשריפה הגדולה
    קודם לא מטפלים שנים ואז עושים מזה הון פוליטי מול המצלמות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר