חזיר הבר מפרק את שקית המצרכים ליד סופר קלר
חזיר הבר מפרק את שקית המצרכים ליד סופר קלר

חזירי הבר בקלר למדו את השיטה לארוחה בלי מאמץ (וידאו)

חזיר בר המתין אתמול לתושבת כרמליה ביציאה מהסופר ברחוב קלר, חטף את שקית המצרכים שקנתה וזכה בארוחה דשנה. ביום ראשון אירע מקרה דומה, כשחזירה ושלושת גוריה המתינו ביציאה מהסופר ולא אפשרו לקונים לצאת מהמקום. תושבי כרמליה כבר נתנו להם כינוי - סופר חזירים. היום המיתה העירייה חזיר במקום

פורסם בתאריך: 2.5.23 07:53

אתמול (שני) בערב יצאה רונית, תושבת שכונת כרמליה, מהסופר ברחוב קלר, כשלפתע היא הרגישה דחיפה קלה. בתחילה היא חשבה שמישהו נתקל בה, אך כשהפנתה את מבטה היא ראתה חזיר בר שהמתין ביציאה מהסופר, וזה חטף לה את שקית המצרכים.

"יצאתי מהסופר ברחוב קלר עם שלוש שקיות", היא סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות", "ופתאום הרגשתי שמישהו מושך לי את אחת מהשקיות. הסתובבתי, ואז החזיר תפס לי את השקית וחטף לי אותה. היתה לו אחלה ארוחה – פסטרמות, נקניקים. ארוחת גורמה עשיתי לו. האמת היא שזה הלחיץ אותי מאוד, אבל מה כבר יכולתי לעשות? אנשים שיצאו מהסופר אמרו לי 'למה נתת לו את השקית?'. אמרתי להם 'נראה לכם שנתתי לו את השקית? הוא חטף לי אותה'. הוא חטף אותה ושחררתי. אני לא אכנס לעימות חזיר בר. זו הפעם הראשונה שאני כועסת בנושא החזירים. יש לנו חזירים שמסתובבים בשכונה, אבל מבחינתי הפעם זה לא צחוק. זה משהו אמיתי, זה פשוט מפחיד. עברתי חוויה מטלטלת". ובציניות היא הוסיפה: "אבל יצאתי בתחושת ביטחון, תודה לאל שאני חיפאית. נורא כיף לי".

 

 

 

זו הפעם השנייה השבוע שמקרה כזה מתרחש ביציאה מהסופר ברחוב קלר. ביום ראשון יצאה גילה קורץ מהסופר, ומולה עמדו חזירת בר עם גוריה. "יצאתי מהסופר עם כל הדברים שלי, ושלושה חזירונים עמדו וחיכו בפתח הדלת של הסופר", היא סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות", "לא יכולתי ללכת למכונית שלי. אני כבר נפגעת חזירים – בעבר נכנס בי חזיר גדול כשחזרתי מחנות פיצוחים. הפעם הייתי עם שקיות של קניות, אז עשיתי אחורה פנה ונכנסתי בחזרה לסופר לבקש עזרה. עובדים של המקום ליוו אותי עד למכונית וגירשו את החזירים".

תושבים בשכונה אומרים שהחזירים למדו את השיטה: הם ממתינים לבאי הסופר שיוצאים עם המצרכים, חוטפים את השקיות וזוכים בארוחה בלי הרבה מאמץ. לדבריהם, "אחרי שני המקרים שקרו השבוע אנחנו מכנים אותם סופר חזירים".

מעיריית חיפה נמסר היום כי צוות משותף של העירייה ורשות הטבע והגנים (רט"ג) המית חזיר בר שחטף שקיות מזון מידי תושבים שיצאו מהסופר ברחוב קלר.

מנכ"ל העירייה ניר מריאש: "הטיפול של העירייה בחזירי הבר, אשר מתבצע בתיאום עם רט"ג, מתמקד במניעת מקורות מזון ומים המהווים גורם משיכה עיקרי של חיות הבר לעיר. לצערנו, בשל האכלת חזירי בר אנו נאלצים לבצע גם המתות, ולכן אנו פונים לתושבים בבקשה לא להאכיל חיות בר – דבר המסכן הן את הציבור והן את חיות הבר עצמן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תדללו בואדיות זהו נמאס כבר

    עיריית חיפה משלמת מאות אלפי שקלים עד אוגוסט לנציג רשות הטבע והגנים רט"ג שמסמן חזירים לדילול נקודתי.
    איפה הבנאדם הזה? מישהו ראה אותו?
    לדיון על בעיית חזירי הבר ודרישת העירייה לתקציבים להסברה ועקירת דשא!!! הנציג הזה אפילו לא הופיע.
    בנוסף לנציג המיותר שקליש רצתה להאריך איתו את ההתקשרות, יש גם כמובן מליון שקל נוספים לצייד מקצועי שמדלל בפועל
    למה אנחנו צריכים את כל השטויות האלו פשוט דללו את חזירי הבר באופן שיטתי כמו בשנים קודמות.
    די לטרללת הקלישית הזאת.

  2. יחאי

    תגידו תודה למאכילי החזירים, לימדו את החזירים שבן אדם הוא מלצר.

  3. חי-זר

    בסרטון רואים חזיר אוכל מתוך שקית. מציע לכתוב בכותרת: "חטיפה נועזת ומטורפת של חזיר הותיר אישה שבורה וחסרת כל".

  4. א

    בואנ'ה החזירים האלה ממש אבל ממש חזירים אוכלים כמו חזירים מתנהגים כמו חזירים . אתה נותן להם אצבע רוצים את כל היד . חבר שלי נתן להם זין אכלו לו גם את הביצים . איזה פסיכי זה . נ.ב חזירים יותר אינטיליגנטים מבני אדם . אמנם אין מבניהם בוגרי אוניברסיטאות אבל זה בגלל שאין להם כסף לשלם כל חודש גם לקיום גם לשכ"ד גם לאוכל וגם לאוניברסיטה . הם לא מתגייסים לצבא ממש כמו החרדים . גם לא משרטים בצבא ממש כמו החרדים גם הם עושים 13 צאצאים בממוצע . פעם פגשתי איזה חזיר ושאלתי אותו למה הוא לא מתגייס לצבא , מה אמר לי : למה מה קרה ? המדינה נותנת לנו משהוא ?
    אפילו בתים אין לנו … אנו חיים במחילות מתחת לאדמה , ובעיקר באיזורים מיוערים בגליל בגולן בגלבוע ובכרמל . אנו השכבה הכי דפוקה המדינה .

  5. אריה

    רובם אפשר לגרש אותם עם רעש קישששטה וקול מאיים של חתולים רבים. אבל יש כאלה שהם אדישים בצורה מרגיזה כמו זה. אני לא הייתי מוותר. אם צעקות לא היו עוזרות הייתי קופץ ו מתיישב עליו עם אבן ונותן לו בראש מה שיהייה יהייה

  6. הבעיה מתחילה בראש העיר הבעייתית

    קליש קיבלה עיר נקייה, מסודרת, ועדה מקומית מתפקדת, דילול מבוקר של חזירי הבר. סיירת עירונית ובטחון אישי.
    חלפו 5 שנים:
    קליש מחזירה עיר מלוכלכת, השתוללות חזירי בר, ועדה מקומית לא מתפקדת שמבריחה יזמים ועבריינות ומרוצי מכוניות בכבישים.
    ביי לא נתגעגע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר