השטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)
השטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)

תושבי רחוב צה"ל דורשים מהעירייה: החזירו את הגדר החיה

לפני כשנתיים הסדירה עיריית חיפה מקומות חניה לאורך רחוב צה"ל, ולשם כך עקרה גדר חיה מחזית הבניינים מס' 15-9. מאז ממתינים הדיירים שהעירייה תשתול מחדש גדר חיה, ואם בשנה שעברה ההסבר היה שמדובר בשנת שמיטה, כעת הם מטורטרים בין מחלקת גנים למחלקת תכנון כבישים

פורסם בתאריך: 3.5.23 07:58

תושבי רחוב צה"ל בקרית אליעזר אשר מתגוררים בבניינים מס' 15-9 דורשים מעיריית חיפה לנטוע גדר חיה שהקיפה את בתיהם והוסרה בזמן עבודות השיפוץ שנערכו ברחוב.

לפני כשנתיים הסדירה עיריית חיפה מקומות חניה לאורך רחוב צה"ל, ולשם כך עקרה גדר חיה מחזית הבניינים. מאז ממתינים הדיירים שהעירייה תשיב לחזית הבניינים גדר חיה, אך עד כה דבר לא נעשה.

גאל ווברמן, דיירת באחד מהבניינים: "לפני הכניסה לבניינים היתה גדר חיה שהפרידה בין הבניינים לרחוב. כשהעירייה הסדירה את החניות היא הסירה את כל הגדר ולא החזירה אותה. לפני שנה פנינו לעירייה ונענינו שאי אפשר לשתול כי זו שנת שמיטה, ועכשיו אני לא יודעת למה לא מחזירים לנו אותה. כל הלכלוך של הרחוב נכנס לשטח של הבניינים, וזה נראה על הפנים. אנחנו דורשים שהגדר תוחזר. אני בעצמי פניתי כמה פעמים לעירייה, אבל הם מעבירים את הכדור מהאחד לשני ואף אחד לא לוקח אחריות על זה. האבסורד הוא שגדלה שם צמחייה, ואם לא נטפל בזה נקבל דוח, אבל לעירייה מותר לעשות מה שהיא רוצה. זה לא הגיוני".

 

הצמחייה שגדלה פרא בשטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)

הצמחייה שגדלה פרא בשטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)

 

 

ברוך דרור, פעיל שכונתי שיתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר: "לפני כשנתיים, כשבוצע השיפוץ ברחוב צה"ל, הגדר החיה הוסרה והתושבים קיבלו הבטחה שכשיסתיים הפרויקט היא תוחזר. הפרויקט הסתיים ולא שתלו מחדש את הגדר החיה. התושבים פנו לעירייה, ובשנה שעברה נטען שזאת שנת שמיטה ושאי אפשר לשתול. בינתיים השמיטה הסתיימה אך הנושא עדיין לא טופל. במחלקת גנים טוענים שזה שטח פרטי, שהם לא היו מעורבים בהסרת הגדר ולא קיבלו דרישה להקים גדר חיה מחדש, ושהפרויקט היה בכלל של מחלקת תכנון כבישים ולכן יש להפנות את הטענות אליהם. התושבים נמצאים בפינג פונג בין מחלקות העירייה".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

השטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)

השטח שבו היתה נטועה הגדר החיה (צילום: בועז כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כתבה הזויה ותושבים חסרי הגיון משווע

    למה העירייה צריכה לטפח להם את הגינות?
    שיאספו כסף יקנו שתילים וישתלו
    אם צפוי ממילא פינוי בינוי למה בכלל להשקיע בשתילה שתיעקר כשיבנו מחדש????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר