הרכבלית מושבתת שוב, והפעם עד יום שישי הבא, 12 במאי – כך הודיעה הנהלת חברת כבל אקספרס אשר מפעילה את הרכבלית. הסיבה: עבודות תחזוקה שנתיות.
לאורך השנה האחרונה הושבתה הרכבלית כמה פעמים, גם בשל תקלות וגם לצורך עבודות תחזוקה, ובמספר מקרים היא אף נעצרה במהלך נסיעה והנוסעים נלכדו בתוך הקרונות.
בהודעה שפרסמה החברה נכתב: "סיימנו בימים אלה שנה מוצלחת מאוד של הפעלה, והגיע הזמן לטיפול יסודי למען הבטיחות והמשך מתן השירות". החברה מפנה את הציבור להשתמש בשירותי האוטובוסים מלב המפרץ – קו 142 לטכניון וקו 55 לאוניברסיטת חיפה – או להתעדכן בקווי תחבורה חלופיים דרך המרכז הארצי של משרד התחבורה".
רכבל הגרעון הגדול
גרעון צפוי בשנה: 15 מליון שקל.
פשוט לסגור את החרטא הזה.
יכול להסיע 2000 בשעה, אין ביקוש אפילו 2000 ביום…
למכור את הרכבל לאתרי סקי
אם סוגרים את הרכבל אפשר למכור את הקרוניות והמכונות למדינה אחרת לאיזה אתר סקי
הרכבל מיותר בחיפה פשוט לחבר בכביש לאוטובוסים בלבד בין קמפוס הטכניון לאוניברסיטה בתוך היער הקיים
זה מאד קרוב אחד לשני ממש לא היה צריך רכבל