סדנת תחזוקת רכב לנשים (צילום: איגוד המוסכים)
סדנת תחזוקת רכב לנשים (צילום: איגוד המוסכים)

רוצה לשבור מוסכמות? בואי ללמוד איך להחליף פאנצ'ר ולבדוק שמן

איגוד המוסכים, שמקדם שוויון מגדרי בענף תיקוני הרכב, פותח בשיתוף עם עיריית חיפה סדנת רכב לנשים במסגרת הפרויקט "שוברות מוסכמות". הסדנה, שהיא תיאורטית ומעשית, תקנה לנשים כלים בתחום תחזוקת הרכב, וכבונוס יקבלו המשתתפות טיפים להתמודדות עם תקלות ברכב

פורסם בתאריך: 3.5.23 17:29

"שוברות מוסכמות" בחיפה והקריות הוא פרויקט משותף של איגוד המוסכים, קהילת הנשים "נוהגות נכון" ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה ושוויון מגדרי. במסגרת הפרויקט תתקיים סדנה תיאורטית ומעשית לנשים בלבד אשר תקנה להן כלים בתחום תחזוקת הרכב, וכבונוס יקבלו המשתתפות טיפים להתמודד עם תקלות ברכב.

איגוד המוסכים בישראל פועל בעשור האחרון ליצירת שוויון מגדרי בענף תיקוני הרכב. לצורך כך מקיים האיגוד אירועים, סדנאות וימי עיון במטרה להנגיש לנשים את עולם הרכב, להעניק להן כלים פרקטיים להתמודדות עם תקלות ולהציע תעסוקה מגוונת במרכזי שירות ובמוסכים ברחבי הארץ. 

איגוד המוסכים זיהה את הרצון של נשים ללמוד ולשלוט בתחום הטיפול ברכב, ופתח בפרויקט של סדנאות מעשיות לנשים. את הסדנאות יעבירו נשים מעולם הרכב, מכונאיות, בעלות מוסכים ומומחיות בתחום.

 

"שוברות מוסכמות" בחיפה והקריות

 

 

בסדנה ילמדו הנשים איך להחליף צמיג מפונצ'ר, לבדוק מפלסי שמן, מים ונוזלים אחרים, למלא אוויר בגלגלים, לקרוא את נורות האזהרה והבקרה ועוד. בנוסף הן יקבלו הסבר מקיף על מערכות הרכב.

הסדנה הראשונה בחיפה תתקיים ב-16 במאי, ובראשה עומדות נטלי וקסלר, מכונאית רכב, ואיילה מילר רולוב, בעלת מוסך בבאר שבע ויו"ר הפורום לקידום נשים באיגוד מוסכים. מילר רולוב היא האשה הראשונה מאז קום המדינה שהגישה מועמדות להיות חברת הנהלה באיגוד המוסכים. מאז שנבחרה לפני כחמש שנים היא מובילה ביחד עם יו"ר הארגון רונן לוי ועם חברי הנהלת האיגוד מהפכה של ממש בקידום שוויון מגדרי בתחום הרכב.  

"בעוד שמדינת ישראל התקדמה רבות בשוויון בין גברים לנשים, בתחום תיקון ותחזוקת כלי הרכב יש לנו עוד דרך ארוכה", אומרת מילר רולוב, "נשים רבות עדיין חוששות להגיע למוסכים ומתקשות להתמודד עם תקלות ועם בדיקות שגרתיות. המיזם שלנו הוא אחד מתוך רשימה של פעילויות שאנו עורכים לאורך כל השנה במטרה להעצים נשים, להעניק להן את הידע ולקדם את המודעות לנסיעה בטוחה".  

 הסדנא תתקיים ב-16 במאי בשעה 18:30 בדרך חיפה 10, קרית אתא. למידע ולהרשמה: 050-8880990.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נגמרו הצרות בעולם מזל טוב

    חחח אחלה העצמה נשית. ללמוד לבדוק שמן ברכב.
    מה עם העצמה גברית – קורס תפירת חורים במכונות תפירה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר