זירת האירוע בקרית אליעזר (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האירוע בקרית אליעזר (צילום: דוברות איחוד הצלה)

חשד לרצח והתאבדות: בת 28 ובנה פעוט נמצאו מתים בדירה בחיפה

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של האם כבת 28 ובנה כבן שנה. אב המשפחה סיפר לכוחות המשטרה כי הוא שב לביתו ממשמרת לילה ומצא את אשתו ואת בנו ללא רוח חיים. על פי החשד, האם רצחה את בנה והתאבדה. בדירה נמצא מכתב שכתבה האם, אשר ככל הנראה סבלה מדיכאון אחרי לידה

פורסם בתאריך: 4.5.23 08:48

טרגדיה בחיפה: אשה כבת 28 ובנה הפעוט כבן שנה נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב הזית בקרית אליעזר. מדיווחים שונים עולה כי הפעוט אותר בחדר המשחקים בדירה ואמו נמצאה במטבח. על פי החשד, האם רצחה את בנה והתאבדה. בדירה נמצא מכתב שכתבה האם, אשר ככל הנראה סבלה מדיכאון אחרי לידה.

ממד"א נמסר כי הבוקר (חמישי) בשעה 8:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על אשה וילד שנמצאו מחוסרי הכרה בבית בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אשה כבת 28 ועל פעוט כבן שנה ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

אב המשפחה סיפר לכוחות המשטרה שהוזעקו למקום כי הוא שב לביתו ממשמרת לילה ומצא את אשתו ואת בנו מתים.

 

זירת האירוע בקרית אליעזר (צילום: בועז כהן)

זירת האירוע בקרית אליעזר (צילום: בועז כהן)

 

 

פראמדיק מד"א חנן זוהר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו את האשה ואת הפעוט כשהם מחוסרי הכרה, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בבדיקת נסיבות האירוע וכי שוטרי תחנת חיפה החלו באיסוף ראיות וממצאים מהזירה. גופותיהם של האם ובנה יועברו לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

שכנה של בני הזוג סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "הם היו זוג למופת, הם עברו לפה לפני כשנה וחצי. לא ראינו שום דבר חריג. בשבוע האחרון התריסים בדירה היו מוגפים, אבל לא שמענו כלום ולא ראינו כלום. בחודש הבא הילד אמור היה לחגוג יום הולדת, הוא היה בגיל של הנכדה שלי".

שכן שמתגורר בבניין עם בני הזוג: "הגעתי הביתה ממשמרת לילה ופתאום ראיתי משטרה. אז הבנתי שמה שקראתי באינטרנט קרה פה. הם לא ידעו עברית והיו שכנים שקטים מאוד. אף פעם לא היו איתם בעיות".

 

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יש פה עוד עניין

    הם לא ידעו עברית – אז מה עשו בארץ?
    בני 28 שלא ידעו עברית?? לא הלכו לאולפן??
    איזה מדינה מאפשרת דבר כזה מאות אלפי אנשים שגרים בתוכה ולא מדברים את השפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר