זירת האירוע ברחוב אחד העם (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האירוע ברחוב אחד העם (צילום: דוברות איחוד הצלה)

חשד לרצח בהדר: צעירה נורתה למוות במכוניתה

חנאן אבו חיט, צעירה בת 24, אותרה כשהיא ללא רוח חיים לאחר שנורתה ברכבה ברחוב אחד העם בהדר. היא נמצאה מחוסרת הכרה, ללא נשימה, ללא דופק ועם פציעות חודרות, ומותה נקבע במקום. במשטרה מעריכים כי אבו חיט נרצחה על רקע של סכסוך עברייני שבו היה מעורב קרוב משפחתה

פורסם בתאריך: 8.5.23 02:12

חנאן אבו חיט, צעירה בת 24, נורתה הלילה (בין ראשון לשני) בשכונת הדר. בשעה 1:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על צעירה מחוסרת הכרה כתוצאה מאירוע אלימות ברחוב אחד העם. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על צעירה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

מהמשטרה נמסר כי הצעירה נורתה במכוניתה וכי מותה נקבע במקום. בשעה זו מבוצעות סריקות אחר מבצעי העבירה, וחוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה במסגרת חקירה שנפתחה. במשטרה מעריכים כי אבו חיט נרצחה על רקע של סכסוך עברייני שבו היה מעורב קרוב משפחתה.

חובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך: "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 24 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. היא היתה עם פציעות חודרות. ביצענו בה בדיקות רפואיות, אך לצערנו לא ניתן היה להציל אותה ונאלצנו לקבוע את מותה".

מאיחוד הצלה נמסר: "מתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו לאירוע דיווחו על צעירה בשנות ה-20 לחייה עם פגיעות חודרות. בשל הפגיעה הרב מערכתית נקבע מותה במקום. כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירת האירוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תפסיקו להעתיק כותרות סתמיות שלא קשורות לעובדות בכתבה מתוך הרגלי כתיבה

    חשד לרצח??? הרי ברור שהיה כאן רצח. איפה החשד???

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר