סניף קרפור ברמת אלון (צילום: חגית הורנשטיין)
סניף קרפור ברמת אלון (צילום: חגית הורנשטיין)

ענקית המרכולים הצרפתית קרפור פתחה שני סניפים בחיפה

שני סניפים של ענקית המרכולים הצרפתית קרפור (Carrefour) נפתחו היום בחיפה. לצורך ההשקה נסגרו בתחילת השבוע סניפי מגה במרכז דני'ס ברמת אלון וברחוב אורי צבי גרינברג ברמת בגין, ובשעות האחרונות עסקו העובדים בסניפים בסידור המוצרים על המדפים ובניקיונות

פורסם בתאריך: 9.5.23 12:12

כבר יותר משנה מתכוננים בחברת אלקטרה צריכה ליום הזה, שבו ייפתחו בבת אחת 50 סניפים של ענקית המרכולים הבינלאומית קרפור (Carrefour). חיפה זכתה לשני סניפים – ברמת אלון וברמת בגין – וההשקה החגיגית נערכה היום (שלישי).

ההשקה מלווה בטקס גזירת סרט, בשטיח אדום, בחלוקת שקיות רב פעמיות בדלתות הבתים, בעמוד פייסבוק שמציע פעילויות נושאות פרסים ובהצעות למתנות השקה. היום גם אמור לעלות קמפיין פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, ובמקביל להשקת הסניפים הושק גם אתר אונליין. בכך הפכה ישראל למדינה ה־50 שבה פועלת קרפור, וזו הסיבה שבקרפור העולמית דחפו לפתיחה של 50 חנויות בפריסה ארצית בו זמנית, במהלך שיווקי מתוכנן היטב ובהשקעה של 250 מיליון שקל.

לצורך השקת הרשת הצרפתית נסגרו בתחילת השבוע סניפי מגה במרכז דני'ס ברמת אלון וברחוב אורי צבי גרינברג ברמת בגין, ובשעות האחרונות עסקו העובדים בסניפים בסידור המוצרים על המדפים ובניקיונות אחרונים. הסניפים בחיפה הושקו תחת המותג Carrefour City, שהן החנויות השכונתיות, ובעתיד ייפתחו בעיר סניפים נוספים – Carrefour Market (סניפים בינוניים) ו־Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט). הסניפים תוכננו על ידי קורפור העולמית והוקמו לפי הקונספט של הרשת, כאשר לא פחות מ-20 בעלי מקצוע הגיעו לארץ בחודשים האחרונים על מנת להכשיר את הצוותים הישראליים.

 

מחלקת הירקות (צילום: חגית הורנשטיין)

מחלקת הירקות (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

קרפור מחזיקה ב-14,000 סניפים ב-49 מדינות באירופה, במזרח התיכון, במזרח אסיה, באפריקה ובדרום אמריקה, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-80 מיליארד יורו. החברה הצרפתית מפעילה את רשת המרכולים הגדולה ביותר באירופה והשנייה בגודלה בעולם מבחינת הכנסות אחרי וולמארט. מתחרותיה העיקריות הן רשתות הקמעונאות מטרו וטסקו. נכון לדצמבר 2022, היא רשת המזון השביעית הגדולה בעולם.

קרפור היא גם אחת מיצרניות המזון והצריכה הגדולות בעולם: החברה מייצרת במאות מפעלים 14,000 מוצרים שונים (מזון ולא מזון) תחת 20 מותגים שבבעלותה. נקודת החוזק של קרפור היא במוצרי המזון היבשים ובמוצרי הנון פוד, אך ברור שהמחירים לא יהיו זהים למחירים בצרפת בשל העלויות הנלוות להבאתם לישראל. לעומת זאת, אתגר משמעותי מצפה לרשת במוצרי הבשר, העוף, החלב והגבינות.

לקראת ההשקה, הסניף ברמת אלון שופץ ושודרג. נוספו בו מחלקות חדשות, כולל מחלקה גדולה של בייקרי צרפתי ומחלקת ביו. לקרפור יש ליין של חומרי ניקוי וטואלטיקה, שבמבט חטוף ניתן להתרשם מהמחירים הזולים במיוחד. ועכשיו רק נותר לראות אם קרפור תחולל מהפכת מחירים ואם היא תוכל לתת פייט לרשתות אחרות בשוק הישראלי כמו שופרסל, רמי לוי ואושר עד.

 

מחלקת הבייקרי הצרפתי (צילום: חגית הורנשטיין)

מחלקת הבייקרי הצרפתי (צילום: חגית הורנשטיין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש פילנטרופים. סה"כ באו לחלוב כמו כולם את הקהל הישראלי כי אם אפשר להרוויח המון כסף על חשבון האזרח ואין פה ממש תחרות אז למה לא להרוויח גם?

  2. הכל ידוע, הכל ברור - שום שינוי עם קארפור

    תהיה רשת יקרה על בסיס מגה בעיר, פה ושם כמה מוצרי שאריות שנותרו לקארפור באירופה שהיא תמכור בשקל-שניים פחות
    לאשלייה שיש מבצעים

  3. הצרפתי

    חבל על הזמן הייתי אתמול ברמת בית הכרם. בירושלים מחירים כמו בבית מרקחת .רק רמי לוי או עושר עד.שום דבר לא זול.

  4. אני

    אני לא מחליפה את רמי לוי בשום חנות הכי זול סחורה טובה .לרמי לוי איכפת מהצרכנים היחידי שסופר אותנו השאר רק מנסים לעשות קופה עלינו.

  5. אריק

    אחזור על מה שאמרתי כבר 30 פעם עוד כשכולם היו באופוריה , הרווח של רשתות המזון בישראל עומד על 2% עד 5% מתוך כל המחזור והם משקיעות מיליארדים , המעמ לבד הוא 17% מכל מוצר, והמדינה לא שמה אגורה בעסק, מס חברות 23% ,מס הכנסה , ביטו"ל , ביטו"ל לעובדים 19.6% לכל עובד, נדל"ן יקר בטירוף, דלק ש75%ממחירו זה מסים , אגרות על כל מה שזז, עסק ממוצע בישראל שיהיה הכי מוצלח בעולם 80% מההכנסה שלו ישר למסים ולכן נאלץ לשלש את המחיר אם הוא רוצה לצאת עם כמה שקלים בסוף החודש, ואם הוא רוכש ציוד ושירותים מעסקים אחרים שגם הם נאלצים לשלש את המחיר בעקבות המיסוי אז קחו את מה שרשמתי עליו ותכפילו ב3 , ככה מגיעים למצב ש95% מהמוצר זה מסים 2 אחוז רווח ו3% מוצר, כלומר קח את כל העלויות המקוריות שעולה לייצר את המוצר (חומרים ציוד כח אדם וכו') שזה ה3% תכפיל אותם ב33 והגעת לתוצאה הנוכחית שהיא יוקר המחיה בישראל, אז אם אי פעם תהית למה בישראל הכל יקר בטירוף והתמורה שואפת ל0 עכשיו אתה פחות או יותר קולט את המצב

  6. רונן

    ברמת אלון זה קרפור סיטי – הסיגמנט הכי יקר של קרפור. אל תצפו לגדולות ונצורות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר