התאונה בדרך חנקין (צילום: דוברות איחוד הצלה)
התאונה בדרך חנקין (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הרוג בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בדרך חנקין

נהג בן 35 איבד ככל הנראה את ההכרה בזמן הנסיעה והתנגש באוטובוס שהסיע כ-35 ילדים ושלוש גננות. הנהג נפצע קשה ועבר טיפולי החייאה, ונוסע נוסף נפצע קל. הילדים והגננות לא נפגעו. הפראמדיקים של מד"א: "העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו למרכז הרפואי כרמל. במהלך הפינוי לבו שב לפעום"

פורסם בתאריך: 16.5.23 10:33

גבר כבן 35 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בדרך חנקין. ממד"א נמסר כי בשעה 9:14 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על תאונת הדרכים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לנהג הרכב הפצוע וביצעו בו פעולות החייאה.

אל המרכז הרפואי כרמל פונה הנהג שנמצא במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם עם חבלות בחזה ובראש, ולקריה הרפואית רמב"ם פונה נהג האוטובוס שנפצע באורח קל. בבית החולים נקבע מותו של הנהג.

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

 

התאונה בדרך חנקין (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה בדרך חנקין (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

 

הפראמדיקים של מד"א אלי טמיר משעלי ואלי כתב: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלות בחזה ובראש. מיד ביצענו בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לכרמל תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי, ובמהלך הפינוי לבו שב לפעום. גבר כבן 30 שגם כן היה ברכב נפגע באורח קל ופונה גם הוא לבית החולים".

חובש איחוד הצלה שלמה גרוס: "לדברי עוברי אורח, נהג הרכב איבד את ההכרה תוך כדי נסיעה, ככל הנראה בשל אירוע רפואי, והתנגש באוטובוס שהסיע כ-35 ילדים ושלוש גננות. הילדים והגננות לא נפגעו וצעדו רגלית לגן הילדים הסמוך. נהג הרכב טופל בזירה, כולל סיוע נשימתי, ולאחר מכן פונה לבית החולים במצב אנוש".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. לאמור את האמת

    עצוב מאוד! נכה שרצה לחיות אבל איבד הכרה תוך כדי נסיעה. היה צריך למנוע ממנו לנסוע ולקחת ממנו את חדוות החיים? אפשרו לו להמשיך להנות מהחיים עד הסוף. יהיה זכרו ברוך.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר