זירת האירוע בדרך הגיבורים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע בדרך הגיבורים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש מד"א הציל את חייו של בן 73 שהותקף בכביש

צוות אמבולנס של מד"א הבחין בדרך הגיבורים בצעיר בשנות ה-20 לחייו בועט ברכב שבתוכו ישב נהג בשנות ה-70 לחייו, ואז תוקף את הנהג המבוגר שיצא מהרכב. החובש נתנאל מנחם: "רצתי לעבר התוקף וניסיתי להבריח אותו. לאחר שהקשיש נחבל והתעלף, התוקף התרחק, ואז נתתי לנפגע טיפול רפואי"

פורסם בתאריך: 18.5.23 11:49

חובש בכיר במד"א שהיה עד לתקיפה במהלך ריב בין נהגים הציל את חייו של גבר בן 73 שהותקף.

צוות אמבולנס של מגן דוד אדום, שהיה הבוקר (חמישי) בדרכו לטפל בחולה, הבחין בדרך הגיבורים בצעיר בשנות ה-20 לחייו בועט ברכב שבתוכו ישב נהג בשנות ה-70 לחייו, ואז תוקף את הנהג המבוגר שיצא מהרכב.

חובש בכיר במד"א נתנאל מנחם, שהיה עד למתרחש, רץ לעבר התוקף, מנע ממנו להמשיך בתקיפה, הזעיק את המשטרה, ובכך הציל את חייו. הקשיש נחבל ואיבד את הכרתו למשך כמה דקות, וצוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים. התוקף נעצר על ידי השוטרים.

 

 

מנחם: "בזמן הנסיעה ראיתי שני כלי רכב שעומדים על הכביש ואת הצעיר תוקף את הנהג המבוגר. עצרתי מיד את האמבולנס, דיווחתי בקשר וביקשתי להזעיק שוטרים למקום בדחיפות. רצתי לעבר התוקף וניסיתי להבריח אותו ולהפריד בין השניים. לאחר שהקשיש נחבל והתעלף, התוקף התרחק, ואז נתתי לנפגע טיפול רפואי".

לדבריו, "זה היה מחזה מזעזע לראות את הכל מתרחש לי מול העיניים. אני פשוט המום".

מהמשטרה נמסר כי התוקף נעצר: "מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי לאחר שהקורבן העיר לחשוד על כך שעקף אותו בלי לאותת, החשוד ירד מרכבו, בעט בדלתות הרכב של הקורבן וגרם להן נזק. בהמשך הוא תקף את הקורבן והכה בפניו באגרופו. כתוצאה מהתקיפה נחבל הקורבן בראשו, איבד את הכרתו ופונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי בני ציון. שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עצרו את החשוד, תושב חיפה בן 25, לחקירה בתחנת המשטרה".

בכוונתה של המשטרה לבקש מחר מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. לא צריך רפואמה משפטית - קדימה עוד אלימות

    אם יגישו כתב אישום בית המשפט מיד ישחרר למעצר בית והתיק ייסגר מחוסר ראיות.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר