זירת התאונה בדרך ההגנה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה בדרך ההגנה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

דרך ההגנה: כ-15 נפגעים בהתנגשות אוטובוס בחומה

תאונת דרכים קשה בדרך ההגנה בחיפה: אוטובוס התנגש בחומה, ובתאונה היו מעורבים גם רכב פרטי והולכי רגל. במקום כ-15 פצועים, שניים מהם במצב בינוני והשאר במצב קל. ממד"א נמסר כי 12 נפגעים - שני פצועים כבני 40 במצב בינוני עם חבלות בגופם, ועשרה פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל - פונו לבתי החולים

פורסם בתאריך: 22.5.23 14:45

תאונת דרכים קשה בדרך ההגנה בחיפה: אוטובוס התנגש בחומה, ובתאונה היו מעורבים גם רכב פרטי והולכי רגל. במקום כ-15 פצועים, שניים מהם במצב בינוני והשאר במצב קל. הנפגעים פונו לבתי החולים רמב"ם, בני ציון וכרמל.

ממד"א נמסר כי בשעה 14:11 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על אוטובוס שהתנגש בחומה בשדרות ההגנה, וכי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לנפגעים בדרגות פציעה שונות. עוד נמסר ממד"א כי 12 נפגעים – שני פצועים במצב בינוני (נהג האוטובוס ונוסעת) עם חבלות בגופם, ועשרה פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל.

 

 

מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו סיוע ראשוני לפצועים בזירת התאונה. נתי דנה, סגן מנהל מרחב כרמל באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: "לדבריהם של עוברי אורח, מדובר בתאונה במעורבות של אוטובוס, רכב פרטי והולכי רגל. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשלושה נפגעים בינוני – נהג האוטובוס, נוסעת ברכב והולך רגל – ולכעשרה נפגעים קל. כל הנפגעים נמצאים בהכרה מלאה וסובלים מחבלות ומפציעות בשל אופי התאונה".

משירותי הכבאות וההצלה נמסר כי לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף גיא גורצקי פעלו לניתוק מקורות האנרגיה של הרכבים המעורבים למניעת התלקחות שריפה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר כי בבית החולים נקלטו שלושה פצועים מתאונת הדרכים: אשה בשנות ה-60 לחייה במצב בינוי שסובלת מחבלה בפלג גופה העליון, גבר בשנות ה-40 לחייו שסובל מחבלות בפניו, וגבר (ככל הנראה נהג האוטובוס) במצב קל עד בינוני שסובל מחבלות.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אייל

    טבח יום יומי בכבישים. ונהגים מופרעים שעוקפים מימין ובולמים וצופרים כאילו הם במירוץ מכוניות שלא ברור איך קיבלו רשיון

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר