הקומה העליונה הפרוצה בספריית אבנר (צילום: בועז כהן)
הקומה העליונה הפרוצה בספריית אבנר (צילום: בועז כהן)

"עלולה להיפתח שם מאורת סמים, הומלסים יכולים לפלוש לשם"

תושבי קרית אליעזר מתריעים כבר שבועות ארוכים על כך שהאולם והדק שנבנו בקומה העליונה של הספרייה העירונית נשארים פרוצים, והם חוששים כי המקום יהפוך תוך זמן קצר למשכנם של גורמים לא רצויים. יו"ר ועד השכונה ורד חנין: "הדק הפך להיות מקום למפגשים ליליים. עליתי למעלה וראיתי כלי עישון ופחיות משקה"

פורסם בתאריך: 28.5.23 08:22

ספריית אבנר, הספרייה העירונית בשכונת קרית אליעזר, עברה מהפך בשנים האחרונות מאז הודיעה עיריית חיפה על השיפוץ שלה אחרי שנים של הזנחה. באמצעות התאגיד העירוני יפה נוף הורחבה הספרייה ונוספה לה קומה עליונה עם אולם ועם דק רחב ידיים. גם הקומה התחתונה, שבה שכנה הספרייה במשך כל השנים שופצה, ובעירייה מתכננים להקים בה בית קפה.

אלא שתושבים בקרית אליעזר מספרים כי האולם בקומה העליונה, שבו מתוכננים להתקיים פעילויות ספורט ומפגשי קהילה ולקום מרכז שחמט, נשאר פרוץ, וחוששים כי המקום יהפוך תוך זמן קצר למשכנם של גורמים לא רצויים.

יו"ר ועד השכונה ורד חנין אומרת כי היא מי מתריעה על כך כבר זמן רב: "למה הקומה העליונה פרוצה? כבר חודשיים שאנחנו פונים לעירייה ומתלוננים שהמקום פתוח, אז למה לא סוגרים אותו? ילדים עולים לשחק על הדק בשעות הערב המוקדמות, ומבוגרים עולים לשם בלילה. זה מסוכן כי הקומה פרוצה והמעלית עדיין לא מוכנה, ולך תדע מה קורה שם. עלולה להיפתח שם מאורת סמים, הומלסים יכולים לפלוש לשם, ויש חשש גם לוונדליזם".

 

ספריית אבנר בקרית אליעזר (צילום: בועז כהן)

ספריית אבנר בקרית אליעזר (צילום: בועז כהן)

 

 

לטענתה, המדרגות שמוליכות אל הדק בקומה העליונה אינן חסומות ואין דבר שמונע את האפשרות לעלות אליו: "מהטיילת אפשר לעלות אל הדק, שהפך להיות מקום למפגשים ליליים. עליתי למעלה וראיתי כלי עישון ופחיות משקה. המקום הזה עלול להפוך למוקד משיכה לגורמים לא רצויים".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "האתר נמצא עדיין בעבודה. הנושא נבדק והדלתות ננעלו. יצוין כי גם אם הדלת לא נעולה, מסיבות בטיחותיות או תפעוליות, אין הדבר מקנה זכות לפרוץ למבנה ללא אישור".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עמוס

    איך ביבי אומר…
    את לא מעניינת.. את משעממת אותו.. אותו הדבר בעיר הזאת.
    מאז שקליש ראש העיר הכל מטופל כמו הפרצוף שלה..
    ואין לי מילה רעה על העובדים חלקם עושים עבודת קודש אבל אי אפשר לעבוד כאשר קושרים לעובד את הידיים.

  2. טניה

    זה מרכז קהילתי של השכונה? אז מה עם המחסן בכיכר מאירהוף????

  3. מיקי

    ועוד מינו למחסן מנהלת במישרה מלאה שנמצאת שם אולי 4 שעות בשבוע! ובשעת ימות השהוע המחסן סגור! איפה מבקר העירייה? פשע לאור היום!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר