גבעת העזים (צילום: אסף בן לוי, החברה להגנת הטבע)
גבעת העזים (צילום: אסף בן לוי, החברה להגנת הטבע)

שבוע טבע עירוני: ספארי לילה, סיורי עששיות וגבעת עזים אחת

במסגרת שבוע טבע עירוני 2023 שמארגנת החברה להגנת הטבע יתקיימו ביום חמישי הבא סיורים בשלושה אתרים בחיפה. בגבעת העזים יקבלו המטיילים הסבר על חזירי הבר ועל הפיתוח במקום שמאיים על ערכי הטבע העירוני, בנחל סעדיה הם ישמעו סקירה על המאבק הציבורי שמתנהל במקום, ובפארק הקישון ייערך ספארי לילה

פורסם בתאריך: 29.5.23 11:51

הזדמנות לתושבי חיפה שלא מכירים גבעת העזים (רמת גוראל) לבקר במקום, וזאת במסגרת שבוע טבע עירוני 2023 שמארגנת החברה להגנת הטבע ואשר ייפתח ביום שישי ברחבי הארץ.

בשבוע טבע עירוני יתקיימו סיורים בשלושה אתרים בחיפה, ושלושתם יתקיימו ביום חמישי, 8 ביוני, ויימשכו כשעה וחצי. הסיור בגבעת העזים יחל בשעה 19:00 וייצא מהחניה ברחוב סורוקה ברמת בגין. בסיור יקבלו המטיילים הסבר על חזירי הבר בחיפה, על הוואדיות בלב העיר ועל הפיתוח המתוכנן במקום שמאיים על הטבע העירוני. בסיום הסיור מתוכננת צפייה בשקיעה מראש הגבעה. ההשתתפות בסיור היא בחינם.

 

 

הסיור השני הוא סיור עששיות בנחל סעדיה, סמוך לצ'ק פוסט, שיחל בשעה 20:00. נחל סעדיה הוא נחל איתן שזורם בלב אזור תעשייה וניזון משישה מעיינות המפיקים מים צלולים. בסיור יחוו המשתתפים את המקום עם בעלי החיים שחיים בו, ומדריכי החברה להגנת הטבע יספרו על המאבק הציבורי שמתנהל במקום כדי לשמר את פנינת הטבע הירוקה. החניה סמוך למרכז הבקרה של מנהרות הכרמל מתחת לגשר ברחוב טופז. לחברי החברה להגנת הטבע יינתן הסיור בחינם, ומי שאינו חבר ישלם 20 שקל.

 

נחל סעדיה (צילום: פזית שביד, החברה להגנת הטבע)

נחל סעדיה (צילום: פזית שביד, החברה להגנת הטבע)

 

הסיור השלישי, גם הוא סיור עששיות, יתקיים בפארק הקישון בשילוב עם ספארי לילה. בסיור, שיחל בשעה 19:30 בכניסה לפארק, יכירו המטיילים את הפארק בחשיכה ואת בעלי החיים הליליים החיים בו. לחברי החברה להגנת הטבע יינתן הסיור בחינם, ומי שאינו חבר ישלם 20 שקל.

 

פארק הקישון (צילום: דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע)

פארק הקישון (צילום: דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. רמת גוראל / רמת מה-שלא-יקראו-לה זה הרס עתיד חיפה

    זה מה שנקרא "ללכת לראות כי מחר כבר לא יהיה"
    סיורים במקומות הכי יפים בחיפה שהעירייה כבר מאשרת להרוס ולבנות במקומם שכונות מכוערות בשיפוע שידרוש מאות מליוני שקלים קירות תומכים ענקיים ויהרוס את מה שנשאר מהואדיות בדרום חיפה… עצוב

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר