זירת ניסיון החיסול (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
זירת ניסיון החיסול (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

"יש דם ומלא ניידות. ניסו להוריד מישהו". ניסיון חיסול בהדר

קבוצות הווטסאפ והפייסבוק של הדר סוערות בעקבות ניסיון חיסול שהתרחש הלילה ברחוב נפתלי אימבר. "שמעתי איזה חצי מחסנית", כתב אחד מהתושבים, אחר כתב "ניסו להוריד מישהו. לא ברור אם הצליחו", ושלישי ענה לו: "שלושה כדורים ברגל, לא הצליחו". ממד"א נמסר כי בגבר כבן 45 פונה לקריה הרפואית רמב"ם במצב בינוני

פורסם בתאריך: 1.6.23 08:30

קבוצות הווטסאפ והפייסבוק של הדר סערו הלילה (בין רביעי לחמישי) בעקבות מה שנראה כניסיון חיסול ברחוב נפתלי אימבר. "שמעתי איזה חצי מחסנית", כתב אחד מהתושבים, אחר כתב "יש דם ומלא ניידות. ניסו להוריד מישהו. לא ברור אם הצליחו", ושלישי ענה לו: "שלושה כדורים ברגל, לא הצליחו".

ממד"א נמסר כי בשעה 00:47 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב נפתלי אימבר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע, גבר כבן 45, ופינו אותו לקריה הרפואית רמב"ם במצב בינוני עם פציעות חודרות.

 

 

חובשי איחוד הצלה לייבי פרושינובסקי ואריה סלושץ מסרו: "כשהגענו למקום מצאנו גבר כבן 45 כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלות חודרות בגפיים התחתונות לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות. ביחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה ברמב"ם".

 

זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אייל

    יונה יהב הכניס להדר 200 משפחות פשע ערביות. ספרו לציבור את האמת.. משרד הבטחון קנה להן שם דירות. אנשי פשע שהיו אינפורמטורים של צה"ל בערי השומרון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר