המטרונית לאחר התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
המטרונית לאחר התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פצוע קשה מפגיעת מטרונית בעיר התחתית

חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום התאונה בדרך העצמאות העניקו טיפול רפואי לפצוע, בן 32, ופינו אותו לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא במצב קשה וסובל מחבלת ראש. מהמשטרה נמסר כי בוחני תנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה וכי נהג המטרונית מעוכב כעת במקום

פורסם בתאריך: 6.6.23 09:25

עדכון אחרון: 6.6.23 11:24

הולך רגל נפצע הבוקר (שלישי) באורח קשה מפגיעת מטרונית בעיר התחתית. ממד"א נמסר כי בשעה 8:27 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע ממטרונית בדרך העצמאות. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצוע, בן 32, ופינו אותו לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא במצב קשה וסובל מחבלת ראש.

חובש בכיר במד"א ישי לוי: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

מהמשטרה נמסר כי בוחני תנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה וכי נהג המטרונית מעוכב כעת במקום.

מרמב"ם נמסר כי הפצוע הובא אל חדר ההלם בבית החולים והוכנס לחדר הניתוח.

עדכון (11:24): מרמב"ם נמסר כי לאחר הליך ניתוחי של צוות המחלקה לרפואה דחופה, הפצוע עבר בדיקת CT ועולה כעת להמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ כללי. מצבו מוגדר קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. לבטל את המטרונית באמצע הכבישים - קטלני

    חייבים בדיקה משטרתית של מומחי תנועה האם רציפי המטרונית באמצע כבישים מאד מאד עמוסים וסואנים כמו שדרות ההסתדרות ודרך העצמאות והמגינים לא מסוכנים להולכי רגל וצריך לשנות את המטרונית מרציפים באמצע הכביש לנתיבי ימין.
    עשרות הרוגים ופצועים – כל שנה מפגיעות אוטובוסים בכבישים האדומים האלו כמו צומת קרית אתא או צומת לב המפרץ או קרית הממשלה זה אומר דרשני.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר