לליקה מונטנה בהופעה (צילום: תדהר טויכר)
לליקה מונטנה בהופעה (צילום: תדהר טויכר)

קבלו אותם.ן: יקירי הקהילה הלהט"בית

ביום שני יתקיים בסינמטק אירוע הענקת אות יקיר קהילת הלהט"ב החיפאית. השנה יוענק האות לחמישה מאנשי הקהילה - ירדן מור, תע'ריד חג'אזי, אלכסיי סימיוחה (מלכת הדראג לליקה מונטנה), ליבנה רגב ומור רון לוינגר - על תרומתם לתרבות, לחינוך ולרווחה גאים בחיפה

פורסם בתאריך: 7.6.23 10:28

לקראת חודש הגאווה בחרה קהילת הלהט"ב החיפאית כמדי שנה את יקירי הקהילה על תרומתם לתרבות, לחינוך ולרווחה גאים בעיר. השנה יוענק האות לחמישה מאנשי הקהילה – ירדן מור, תע'ריד חג'אזי, אלכסיי סימיוחה (מלכת הדראג לליקה מונטנה), ליבנה רגב ומור רון לוינגר.

מור היא פעילה מרכזית בקהילה בשש השנים האחרונות. היא ממארגנות ליין המסיבות ללא מטרות רווח "הוסנאפ", מפיקה את ארוחות שישי הקהילתיות בבית הקהילות ומתנדבת קבועה בבית, בדגש על ארגון והפקת אירועים.

חג'אזי היא עובדת סוציאלית ואחות במרפאה הניידת. היא עבדה בעבר בעלם ועוסקת בליווי פעיל של צעירים וצעירות על רצף הזנות, בדגש על צעירות פלסטיניות טרנסג'נדריות.

מונטנה היא מלכת דראג, בעלת הליין "לליקה פארטי" שפועל בהדר. היא עלתה לישראל לפני כשבע שנים מבלרוס, ובאמצעות ההופעות שלה היא נותנת במה לעולים חדשים ויוצרת מרחבי תרבות לקהל דובר עברית ורוסית כאחד. פועלת בחיפה כשנה וחצי

 

 

רגב היא ממקימות קהילתנו – התארגנות שמייצרת מרחבים קהילתיים מיטיבים. היא יוצרת אירועי תרבות, חגים משותפים ומרחבי היכרות, ומסייעת בבניית קשרים קהילתיים.

לוינגר הגיע לחיפה לפני כשנה לאחר פעילות ארוכה ומגוונת במרכז. הוא מדריך את הקבוצה הטרנסית של איגי, מתנדב בבית הקהילות ופעיל מרכזי בקבוצת הצעירות של המרכז הפמיניסטי אשה לאשה.

את אות יקיר הקהילה יקבלו הנבחרים באירוע שיתקיים בסינמטק ביום שני בהנחייתה של מלכת הדראג זוהרה פלטינום. באירוע יתקיים גם מופע סטנד אפ של תומר גרי.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. שלא תבכו שעוזבים

    אלו הסיבות שמשפחות עוברות מחיפה
    זאת עיר של להט"ב וחג חגים זה אומר שליהודי ציוני וסטרייט אין תקציבים ולא נספר אצל עיריית חיפה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר